به گزارش پارس نیوز، 

رمضانعلی دولو  در خصوص این که انتخابات فدراسیون هندبال چه زمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست انتخابات فدراسیون هندبال چه زمانی برگزار می‌شود و ما آمادگی برگزاری مجمع داریم، اما باید انتخابات هشت هیئت استانی برگزار شود؛ البته برای انتخابات هیئت‌های هندبال زنجان، تهران و همدان ثبت‌نام از کاندیداها انجام شده است. وظیفه ما هم این است که هر چه زودتر شرایط را برای برگزاری انتخابات مهیا کنیم.

سرپرست فدراسیون هندبال در مورد حاشیه‌های لیگ برتر هندبال و این که گفته می‌شود در بعضی مسابقات چاقوکشی رخ داده، تصرح کرد: این مسئله واقعیت ندارد و هیچ چاقوکشی رخ نداده است. در بازی نیروی زمینی کازرون و ذوب آهن اتفاقاتی افتاد که کمیته انضباطی اتفاقات این بازی را بررسی و محرومیت‌هایی را در نظر گرفت.

دولو در خصوص این که وی کاندیدای دو فدراسیون هاکی و ناشنوایان است و به همین خاطر وقت زیادی برای سرپرستی فدراسوین هندبال نمی‌گذارد، تصریح کرد: من از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب در فدراسوین هندبال هستم. در این مدت هم اگر به استانی رفتم برای برگزاری مجامع هندبال استانی بوده است، نه کار انتخاباتی. هیچ صحبتی هم برای انتخابات فدراسیون‌های هاکی و ناشنوایان با کسی انجام نداده‌ام. فعلا هم مسئولیت من سرپرستی فدراسیون هندبال است.