به گزارش پارس نیوز، 

سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فوتبال در ایران اظهار کرد: با تلاش مسئولان و باشگاه های فوتبال و نمایندگان ایران مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا با ارسال به موقع مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا اخذ شد و ۲ باشگاه پیکان و فولاد خوزستان هم موفق به دریافت مجوز حرفه ای فوتبال شدند و این باشگاه ها باید در طول فصل نیز به تعهدات فعلی و آتی خود پایبند باشند و امیدواریم سر بلندی تیم هایمان را در آسیا ببینیم.

وی در مورد اعتراض برخی بازیکنان به عدم تسویه حساب با برخی باشگاه ها که توانستند مجوز حرفه ای بگیرند گفت: پرونده های بدون مشکل را کنفدراسیون فوتبال آسیا پذیرفته است و پرونده های دارای ایراد را یک به یک مورد رصد قرارداده و از طریق مراجع قانونی بررسی می شود و هیچ پرونده ای جا نمانده است و در چارچوب قانون عمل می شود. باشگاه ها در جریان این موضوع قرار دارند و ما هم حافظ منافع باشگاه و بازیکن هستیم و به عنوان نماینده و ممیز مجوز حرفه ای در ایران درست کارمان را انجام خواهیم داد و اگر کسی اعتراض دارد عنوان کند تا از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

سهیل مهدی در مورد مجوز باشگاه تراکتور سازی گفت: تراکتور سازی به دلیل تغییرات مدیریتی نتوانست مدارک را کامل کند و مجوز بگیرد، اما برای فصل آینده در صورت کسب سهمیه فرصت برای تکمیل مدارک دارد، اما روند خوبی را در تسویه حساب پرونده ها داشته است.

وی در مورد دریافت پاداش پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تاکید کرد: این موضوع به باشگاه پرسپولیس مربوط می شود و ما حق دخالت در آن را نداریم، اما طبق اطلاع ما این موضوع از طریق این باشگاه در حال پیگیری است و باید برای انتقال ارزی این پول چاره ای بیاندیشند.