به گزارش پارس نیوز، 

محمد صلصالی  عملکرد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان را ستایش کرده اظهار داشت: بیرانوند با پنالتی که در نیمه نخست مهار کرد، به موفقیت تیم ملی کمک زیادی کرد. اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد، شرایط برای ایران سخت شده و ما به مشکل برمی‌خوردیم، در واقع می‌توان گفت که بیرانوند با مهار آن پنالتی، ناجی تیم ملی شد.

وی در ادامه افزود: شب گذشته ایران مقابل عمان خیلی خوب بازی کرد و در هر 2 فاز دفاعی و هجومی عملکرد مثبتی از خود به‌جای گذاشت. البته در خط دفاع چند اشتباه کوچک مثل آن صحنه پنالتی رخ داد، اما در مجموع می‌توان گفت که بازی دیشب یکی از بهترین بازی‌های ایران در جام ملت‌ها بود.

صلصالی درباره بازی آینده ایران مقابل چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: به‌قول کارلوس کی روش هر بازی، یک فینال است و فکر می‌کنم تمام بازی‌ها سختی خاص خودش را دارد، با وجود این، فکر می‌کنم تیم ملی مقابل چین راحت‌تر از عمان می‌تواند به پیروزی برسد. عملکرد چین مقابل تایلند چندان قابل توجه نبود و به‌سختی این تیم را شکست داد. به‌نظرم ایران می‌تواند این تیم را شکست دهد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن تجربه بالای لژیونرهای تیم ملی را عصای دست کادر فنی در بازی‌های آینده دانسته ادامه داد: تیم ملی لژیونرهای زیادی داشته و کی‌روش نیز به استفاده از آنها اعتقاد زیادی دارد که دلیل آن تجربه بالای آنها در بازی‌های سخت است. بهترین پوئن تیم ملی تجربه بالای بازیکنان است و تجربه لژیونرها قطعاً می‌تواند در راه قهرمانی ایران، به تیم ملی کمک بسیاری کند.

وی با ابراز اینکه ژاپن و کره جنوبی اصلی‌ترین رقبای ایران بر سر راه کسب عنوان قهرمانی هستند گفت: ژاپن و کره جنوبی تیم‌هایی هستند که به‌همراه ایران نشان داده‌اند که شخصیت لازم برای قهرمانی را دارند. امیدوارم ایران قهرمان جام شده و این افتخار بزرگ نصیب کشور ما شود.