به گزارش پارس نیوز، 

همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، واندا نارا، اعلام کرد که این بازیکن 100% قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده و در این تیم ماندگار است.

واندا نارا چند هفته پیش درباره آینده این بازیکن اعلام تردید کرده بود اما در روزهای اخیر نظرش در این باره تغییر کرده است.

او در یک برنامه در تلویزیون ایتالیا گفت: " او در تیم است، به شرایط عادت دارد و کاپیتان است. بازی هایی مانند روز شنبه پیش می آیند اما شایعات درباره تمدید قراردادش او را منحرف نکرده است. یک قهرمان مانند او هیچ فشاری را حس نمی کند. او می تواند بسیار سرد باشد و این چیزها آزارش نمی دهد.

نه مائورو و نه من هرگز درخواست زیادی نداشتیم مشکل این است که من همیشه به عنوان یک احمق دیده می شوم. وقتی باشگاه تصمیم بگیرد که زمان مناسب برای تماس با ما رسیده، پاسخ داده و برای مذاکرات می نشینیم. احتمال حضور طولانی مدت ایکاردی در اینتر زیاد است.

سیگنال های مثبتی درباره برگزاری جلسه به زودی دریافت کردم و امیدوارم این هفته، هفته  مهمی باشد. تلفن من روشن است و از نظر من او 100% تمدید می کند، حتی اگر هنوز با کسی صحبت نکرده باشم.

دوست ندارم مردم بگویند که رختکن اینتر به تمدید قرارداد ایکاردی بستگی دارد چرا که این یعنی اینتر باشگاه ضعیفی است و این حقیقت ندارد. "