به گزارش پارس نیوز، 

وزه مورینیو سرمربی پرتغالی و سابق تیم منچستر یونایتد اینروزها یکی از کارشناسان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در شبکه بین اسپورت است. چند روز قبل و در برنامه ویژه بازی تیم های عربستان و قطر بخش هایی از مصاحبه مورینیو پخش شد اما بعد از آن در فضای مجازی این شائبه به وجود آمد که محمد حسین میثاقی مجری و سازندگان برنامه جام ملت های آسیا در شبکه سه آگاهانه بخش هایی از حرف های مورینیو درباره سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را سانسور کرده اند.

مورینیو در آن برنامه با اشاره به حضور مربیان بزرگ در فوتبال آسیا و اینکه تیم های این قاره باید نهایت استفاده را از نام هایی چون لیپی، کی روش، اریکسون و دیگران ببرند درباره کی روش گفت:« کارلوس کی روش یکی از بهترین مربیان پرتغالی تاریخ است. او مانند ژوزوالدو فریرا، مربی السد، یک معلم است؛ یک مربی بزرگ که جایگاه یک معلم را هم دارد.»

با این حال برنامه آسیا ۲۰۱۹ دیشب و در بخش معرفی بازی ایران و عمان این ویدئو و حرف های مورینیو درباره کی روش را پخش کرد. بهنام مددی مسئول محتوای برنامه آسیا ۲۰۱۹ درباره این اتفاق گفت:«ما بخش اول مصاحبه را برای بازی قطر و عربستان آماده کردیم و بقیه را جدا کردیم تا در زمان خودش پخش کنیم.» او افزود:« فکر کنم همه می دانند که بچه های این برنامه و محمدحسین میثاقی بهترین رابطه ممکن را با بازیکنان تیم ملی و کارلوس کی روش دارند.»

مسئول محتوای برنامه آسیا ۲۰۱۹ ادامه داد:« ما چون در آن برنامه به بازی قطر و عربستان می پرداختیم تمام صحبت های مورینیو در این رابطه را نشان دادیم. به جرات می گویم هر کاری که در این برنامه انجام می شود با هدف ایجاد انرژی مثبت برای تیم ملی ایران است. ما دیشب و قبل از بازی ایران حرف های مورینیو را پخش کردیم. احتمالا مورینیو بازهم به عنوان کارشناس در بین اسپورت حضور خواهد داشت و ما هرچه او بگوید را پخش خواهیم کرد.»