به گزارش پارس نیوز، 

شرکت عمان‌ایر اعلام کرد که دو فَروند هواپیما را به صورت ویژه‌ای جهت انتقال هواداران از مسقط به شهر ابوظبی، پایتخت امارات جهت تماشای بازی با ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا  اختصاص داده است.

 

تمهیدات عمانی ها برای بازی برابر ایران

 مسئولان ورزش عمان در راستای حمایت از تیم ملی این کشور مقابل ایران و صعود از مرحله یک هشتم چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال رایگان هواداران در نظر گرفته اند و شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی هم برای حمایت از هواداران وارد عمل شده اند.


 حدود ۶ هزار تماشاگر عمانی در بازی با ایران در ورزشگاه حاضر می شوند تا تیمشان را در این مسابقه تشویق کنند.

 

 

 

روزنامه سان در مورد این دیدار حساس نوشت: ایران در مرحله گروهی شکست ناپذیر بود و صدرنشین گروه D رقابت ها بود اما عمان در یک بازی تعیین کننده و برد بی نظیر ٣-١ مقابل ترکمنستان صعود کرد.

 

جـام ملـت‌هـا تـازه شــروع شـد!

تیم ملی عمان برخلاف تیم ملی کشورمان در 3 بازی مرحله گروهی با نفرات و سیستم ثابت به میدان رفته و این مسئله می‌تواند کار را برای آنالیز این تیم آسان کند. به طور کلی می‌توان گفت تیم عمان زمانی که مشغول دفاع است و مالکیت توپ را در اختیار حریف خود قرار داده، با سیستم 2-4-4 بازی می‌کند. فرمانده خط میانی این تیم احمد، کاپیتان‌شان است. احتمالا کی‌روش این بازیکن را به امید ابراهیمی خواهد سپرد تا با خارج کردن او از بازی شرایط را برای حریف سخت کند.


 
ایران در حالی به مصاف عمان می‌رود که بی‌تردید یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی است؛ البته حاشیه‌هایی کاملا خودساخته و بدون دخالت رقبا! مسیر صعود تیم ملی تا نیمه‌نهایی هموارتر از همیشه به نظر می‌رسد به شرطی که خودمان حاشیه‌ساز نشویم و تمرکزمان روی تیم ملی باشد. شاید یک برد مقتدرانه در آغاز مرحله حذفی بتواند تا حدودی فضای فوتبال ملی کشورمان را آرام‌تر کند و با آرامش بیشتری بتوانیم جام ملت‌ها را ادامه دهیم.


زمان دیدار تیم ملی با عمان

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را سزار راموس از مکزیک بر عهده خواهد داشت.