به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه استقلال این روزها شدیداً در تلاطم است و رنگ آرامش را به خود نمی‌بیند. مدیران آبی‌ها علاوه بر مشکلات قبلی اکنون حمایت بازیکنان را هم از دست داده‌اند و باید با وجود مشکلات عدیدۀ مالی، هم دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند و هم ستارۀ خارجی جذب کنند. آخرین مسئله‌ای که آتش دعوای میان بازیکنان و مدیران را بیشتر از قبل کرد، اردوی قطر بود. آبی‌پوشان قرار بود مثل پرسپولیس در دوحه اردو بزنند اما به یکباره تصمیم دیگری گرفته شد و کاروان استقلال در شرایط نه چندان مطلوب آب و هوا به ترکیه رفتند. سرمای هوا ترکیه بازیکنان استقلال را حسابی اذیت کرد و این که می‌دیدند سرخ‌پوشان در قطر حضور دارند، بیشتر خون آن‌ها را به جوش می‌آورد.

 

حالا از یک اتفاق عجیب و مهم پرده برداشته شده، 30میلیارد از بودجه این فصل استقلال، فصل قبل خرج شده است! مبلغی که اگر الان در حساب تیم بود، شرایط خیلی فرق می‌کرد. این بدین معناست که بودجه امسال استقلال منفی 30 میلیارد بوده و مدیران آبی‌ها نیز راه حلی برای این مشکل پیدا نمی‌کنند.

 

چیزی که واضح است این است که هر مدیری که در استقلال شروع به کار می‌کند، همه تقصیرات را به گردن مدیر قبلی می‌اندازد و وعده روزهای خوب را به هواداران این تیم می‌دهد. باید دید با این شرایط آبی‌ها در ادامه فصل با کمبود بازیکن و اعتصاب ستاره‌ها چه خواهند کرد و آیا می‌توانند از این مخمصه خود را خلاص کنند؟