به گزارش پارس نیوز، 

یک پرتاب دست 70 متری از بیرانوند کافی بود تا نام او در صدر اخبار بسیاری از رسانه‌های ورزشی آسیا و اروپا دیده شود. تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا به سر می‌برد و در سه بازی نخست خود در مرحله گروهی توانست 7 امتیاز کسب کند تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند. علیرضا بیرانوند در هر سه دیدار توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. بهترین دیدار سنگربان ایران در دیدار پایانی برابر عراق بود که یکی، دو واکنش خوب داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.

 

علیرضا بیرانوند با وجود درخشش در جام جهانی 2018 روسیه که تمجید بسیاری از رسانه‌های دنیا را برانگیخت، باز هم تصمیم گرفته است تا خود را در کانون توجهات قرار دهد و با درخشش‌های تحسین برانگیزش همه را تمجید و تحسین خود وادارد و بالاخره به حق واقعی‌اش در دنیای فوتبال دست پیدا کند، حقی که بواسطه مهر و محبتش به پرسپولیس در تابستان گذشته از آن چشم پوشی کرد و حالا مستحق آن است تا رویاهای خود را پس از انجام وظایفش به بهترین نحو ممکن، دنبال کند!

 

بیرانوند ضمن کلین‌شیت در مرحلۀ گروهی جام ملت‌های آسیا 2019، باعث شد تا بسیاری از رسانه‌ها و استعدادیاب‌های حاضر در این تورنمنت از او به عنوان برترین سنگربان این دوره از رقابت‌ها یاد کنند و صحبت‌ها در ارتباط با آینده بزرگ بیرو بالا بگیرد، چرا که طبق آخرین شنیده‌ها از اردوی تیم ملی ایران، او مشتریان بسیار بزرگی را پیدا کرده است.

 

پسر محبوب و دوست‌داشتنی فوتبال ایران، به لحاظ فیزیکی یک دروازه‌بان ایده آل برای فوتبال روز جهان است که بواسطه قدرت شگفت‌انگیز پرتاب دست‌های جنون آورش او را به گُلری خاص در سطح اول فوتبال آسیا تبدیل کرده است تا عکس العمل‌های برق‌آسا و نجات دهنده و مجذوبش از شماره 1 ایران، هیولایی نفوذناپذیر بسازد و دروازه یوزها را در حساس‌ترین نبردها بیمه کند.

 

گفتنی است چند ایجنت بین المللی بازی‌های دروازه‌بان تیم ملی را زیر ذره‌بین دارند و حتی پیشنهادهایی نیز به چند تیم تراز اول از قاره سبز داده‌اند، با این تفاسیر احتمال خروج سنگربان پرسپولیس از این تیم اگر نگوییم قطعی اما بسیار جدی شده و با توجه به درخشش احتمالی او در ادامه راه در همین زمستان باید شاهد حضور ستاره ملی پوش پرسپولیس در آلمان یا انگلیس باشیم.