به گزارش پارس نیوز، 

«رضا حقیقی» روز چهارشنبه با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: تیم ایران نسبت به قبل منسجم تر شده و در دو بازی ابتدایی هیچ گلی از حریفان دریافت نکرد و از طرفی حفظ توپ هم یکی دیگر از نقاط قوت تیم ملی کشورمان محسوب می شود. 

وی افزود: خیلی به این تیم امیدواریم و چنانچه اتفاق غیر منتظره‌ای مانند بازی با عراق در دور قبل رخ ندهد و مسائل غیر فنی در نتایج تاثیرگذار نباشد، می‌توانیم در این دوره قهرمانی تیم ملی را شاهد باشیم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص خط میانی تیم ملی هم گفت: ابتدا از اینکه سعید عزت ا‌‌للهی در این دوره از مسابقات به دلیل مصدومیت همراه تیم ملی نیست متاسفم چرا که او واقعا بازیکن خوب و تاثیرگذاری در تیم ملی بود. در خط میانی بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند که به خوبی با هم هماهنگ اند. این موضوع باعث شده تا تیم ایران در بازیهایی که انجام داده، قدرت مانور حریفان را از وسط زمین بگیرد.

وی در مورد بازی با عراق هم گفت: عراق تیم خوبی است اما ما هم تیم قدرتمندی داریم . منتظریم برابر این تیم به یک برد شیرین دست یابیم. کی روش تیم خوبی ساخته و پرداخته کرده و با این بازیکنان، کمتر تیمی در آسیا قدرت مقابله و پیروزی برابر ایران را دارد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت 19:30 دقیقه امروز در شهر دبی و در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می شود.

تیم ایران 2 بازی اول خود در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا را به ترتیب برابر یمن و ویتنام با برتری پشت سرگذاشت.