به گزارش پارس نیوز، 

بیشتر از ۴۰ روز از سرپرستی افشین داوری در فدراسیون والیبال می‌گذرد. از زمانی که وی به این سمت منصوب شده فدراسیون والیبال بدون «دبیر» به فعالیت خود ادامه داده؛ دقیقا مشابه اتفاقی که برای او در زمان سرپرستی در فدراسیون بوکس هم رخ داده بود. نبود دبیر  برای فدراسیونی همچون والیبال یک نکته منفی محسوب می‌شود، چرا که در هر فدراسیونی، «دبیر» جایگاه بسیار مهمی در فعالیت‌های آن دارد و در روز‌هایی که والیبال ایران با مشکلات و معضلات زیادی روبروست خالی بودن جایگاه دبیری فدراسیون هم به این معضلات اضافه شده است.

افشین داوری در وهله اول باید به این نکته توجه کند که وی به عنوان سرپرست در فدراسیون مشغول به فعالیت است و این همه حساسیت برای انتخاب دبیر معنایی ندارد چرا که با انتخاب رئیس جدید فدراسیون، فرد دیگری به عنوان دبیر فدراسیون منصوب می‌شود، ضمن این که بسیاری از اقدامات داوری که در این ۴۰ روز انجام داده هیچ ضرورتی نداشته و بیشتر آن‌ها جزو وظایف رئیس فدراسیون است.

بررسی مکاتبات بین المللی، آخرین وضعیت میزبانی‌های والیبال ایران در سال آینده، رصد آخرین وضعیت لیگ برتر، نشست تخصصی با سازمان والیبال ساحلی، ساماندهی امور اداری و بررسی گزارشات مالی و موضوعات پیرامون اموال فدراسیون از جمله کار‌هایی بودند که دواری در این مدت انجام داد. وی در جالب‌ترین اقدام به دنبال تعریف ساختار اداری جدید برای فدراسیون والیبال است، اقدامی که جزو وظایف رئیس یک فدراسیون است و باید به داوری متذکر شد که وی به دنبال برگزار انتخابات فدراسیون باشد و دست از این کار‌های نمادین بردارد.

مهمترین خواسته جامعه والیبال از داوری این است که در کمترین زمان ممکن انتخابات ریاست فدراسیون والیبال را برگزار کند، ضمن این که برای مدتی که سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد فردی را به عنوان سرپرست دبیری برای انجام کار‌های روزمره فدراسیون انتخاب کند. برخی از اقداماتی که داوری انجام داده یا در حال انجام است می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای رئیس آینده فدراسیون شود و این انتظار از داوری وجود دارد که تنها به وظایف سرپرستی خود توجه کند.