به گزارش پارس ، مقداد نجف نژاد در گفت وگو بافارس در خصوص اینکه سرانجام تکلیف تیم استقلال چه شد گفت: با توجه به وعده هایی که وزیر ورزش به ما داده بود با پرداخت بودجه ای بخشی از مشکلات استقلال در فصل نقل و انتقالات حل شد.

وی افزود: خودمان هم باید بخشی از مسئولیت را قبول کنیم و گوشه ای از کار را بگیریم و به عنوان اعضای هیئت مدیره نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به روند حل مشکلات این باشگاه تصریح کرد: برای شکار روباه با اسلحه شیر به میدان می رویم و می دانیم که مسئولیت سنگینی داریم اما شک نکنید که امور اجرایی را خیلی خوب کنترل می کنیم تا به عنوان تنها نماینده ایران از کیان ورزشی کشور دفاع کنیم.

نجف نژاد در ادامه گفت وگو با فارس با اشاره به حفظ امیر قلعه نویی در راس کادر فنی این تیم گفت: ما قصد داریم برای فصل بعد تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم و شک نکنید که تیم پرقدرتی را با حفظ امیر قلعه نویی و تقویت تیم راهی بازی ها خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هواداران تیم استقلال نگران نباشند چون با تجربیات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره راه جدیدی را در پیش خواهیم گرفت و کاری می کنیم که طرفدارانمان راضی باشند.

نجف نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با رسیدن بودجه فتح الله زاده در استقلال ماندنی شده است گفت: همینگونه است و وقتی وزارت پول را پرداخت کرده او کارش را انجام می دهد. وزیر ورزش بخشی از پول را به ما پرداخت کرده و قرار است بخش دیگر را نیز در آینده نزدیک پرداخت کند.