به گزارش پارس نیوز، 

 سعید مولایی در خصوص نتایج خوبی که در سال ۲۰۱۸ کسب کرد اظهار داشت: تقریبا به تمام اهدافی که در سال ۲۰۱۸ داشتم، دست پیدا کردم. هدف اصلی من برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی بود که در جاکارتا مدال طلای من را به نقره تبدیل کردند، اما در میدان جهانی موفق شدم مدال طلا را کسب کنم.

وی افزود: برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی در سال گذشته میلادی به بار نشست و خداراشکر جودوی ایران دوباره شخصیت مدال‌آوری در میادین مختلف را پیدا کرد. خوشحالم که من و محمد بریمانلو در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی به مدال رسیدیم تا نام جودوی ایران بازهم سر زبان‌ها بیفتد.

ملی‌پوش جودوی ایران تصریح کرد: از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بهترین جودوکار وزن -۸۱ کیلوگرم دنیا انتخاب شدم و در مجموع به غیر از رقابت‌های مسترز که بنا به دلایلی نتوانستم به مدال دست پیدا کنم، در سایر رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتم و سال ۲۰۱۸ بهترین سال عمر ورزشی من بود.

مولایی در ادامه به کسب مدال المپیک اشاره کرد و گفت: هدف من و تمام جامعه جودو رسیدن به مدال المپیک است و برای دست یافتن به این مهم، باید در رقابت‌های گرنداسلم حضور پیدا کنیم و هر رقابتی که از دست بدهیم ما را یک قدم از هدفمان دور می‌کند. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که در تمام مسابقات حضور پیدا کنیم و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کرده و به مدال المپیک هم برسیم.

بهترین جودوکار وزن -۸۱ کیلوگرم جهان در خصوص حضور در لیگ جودوی آلمان خاطرنشان کرد: سال گذشته برای یک تیم در بوندسلیگای ۲ مبارزه می‌کردم، اما این بار قراردادم را با هامبورگ که در بوندسلیگا است، ثبت کردم و از حدود ۴ ماه دیگر برای این تیم روی تاتامی می‌روم. البته این را هم اضافه کنم حضورم در لیگ جودوی آلمان لطمه‌ای به حضور من در رقابت‌های گرنداسلم نخواهد زد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.