به گزارش پارس نیوز، 

حسن الهیدوس به دنبال پیروزی 6 بر صفر تیم ملی قطر برابر کره‌شمالی گفت: بازیکنان قطر با پیاده‌سازی فرامین سرمربی از همان دقیقه نخست بازی توانستند کره‌شمالی را تحت فشار زیادی قرار دهند و در نهایت به یک پیروزی پرگل و ارزشمندی دست یافتیم. امیدوار هستیم تمرکز و آمادگی خود را در ادامه دیدارهای سخت جام ملت‌های آسیا حفظ کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر درباره دیدار پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر عربستان که از حساسیت‌هایی نیز برخوردار است اظهار داشت: این یک بازی قوی و سخت برای هر 2 تیم خواهد بود زیرا قطر و عربستان به دنبال صدرنشینی گروه E هستند. امیدوارم قطر برنده این بازی و صدرنشین شود.

حسن الهیدوس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی فوتبال قطر با کسب 2 پیروزی برابر لبنان و کره‌شمالی می‌تواند مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2019 باشد گفت: هنوز زود است درباره قهرمانی قطر صحبت کنیم. ما در این رقابت‌ها قدم به قدم پیش می‌رویم و محدوده فکری کنونی قطر معطوف بازی بعدی برابر عربستان است. قطر پس از 2 بازی خوب برابر تیم‌های ملی لبنان و کره‌شمالی می‌خواهد به سومین پیروزی دست یابد. ابتدا به صدرنشینی گروه E جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم و سپس روی مرحله بعدی تمرکز خواهیم کرد.