به گزارش پارس نیوز، 

 

ژرژ لیکنز، سرمربی ۶۹ ساله بلژیکی ساعاتی پیش با تراکتورسازی به توافق رسید و قرار است در نیم فصل دوم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

لیکنز با وجود کارنامه پر و پیمانی که در مربیگری دارد در سال‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و حضورش روی نیمکت چند تیمی که اخیراً هدایت آن‌ها را بر عهده داشته کوتاه مدت و همراه با ناکامی بوده است.

وی در اوایل سال ۲۰۱۷ هدایت الجزایر را بر عهده گرفت و بعد از ۵ بازی در حالی که یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست در کارنامه ثبت کرد پس از ۸۹ روز از سمت خود کنار رفت و بعد از آن روی نیمکت مجارستان نشست و در ۲۱۶ روزی که در این تیم حضور داشت تنها ۴ بازی انجام داد که حاصلش یک تساوی و ۳ شکست بود و مدتی بعد این مسئولیت را در تیم الساحل تونس بر عهده گرفت که عمر او روی نیمکت این تیم هم از ۵ بازی فراتر نرفت و ۲ پیروزی و ۳ تساوی به همراه داشت.

لیکنز در مجموع ۱۴ بازی در ۳ تیم اخیر خود روی نیمکت نشسته که حاصلش ۳ برد، ۶ تساوی و ۵ شکست بوده و دوران حضورش روی نیمکت این تیم‌ها در مجموع نزدیک به یک سال بوده است.

این آمار برای سرمربی جدید تراکتورسازان نگران کننده است، هرچند باید نسبت به ورود یک مربی بین‌المللی دیگر به لیگ برتر خوشبین و امیدوار بود و چه بسا همکاری او با تراکتور برای هر دو طرف رسیدن به روز‌های اوج را به همراه داشته باشد.

آمار نگران کننده سرمربی جدید تراکتورسازی