به گزارش پارس نیوز، 

محمود شیعی در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*پس از انتخاب حسین فرکی منتظر شدیم او دستیارانش را معرفی کند. صالح‌نیا به عنوان بدنساز، مجید صالح به عنوان کمک مربی اول، هاروت به عنوان مربی گلرها و محمدرضا طهماسبی به عنوان سرپرست کار خود را دنبال می‌کنند. 

*تمریناتمان را طبق برنامه پشت‌سر می‌گذاریم و یک بازی دوستانه مقابل پارس جنوبی داشتیم امروز هم به مصاف سپیدرود می‌رویم. کادر فنی به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه است تا وضعیت تیم را بهبود ببخشد.

*فرکی درخواست خاصی نداشته است قرار شده او برنامه‌اش را به هیأت مدیره بدهد، با توجه به پتانسیل تیم و بازیکنان خوبی که داریم امیدوار به بهبود شرایط هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در ادامه کار داشته باشیم.

*مربیانی که ما به باشگاه آوردیم همه افراد بزرگ و امتحان پس داده‌ای بودند مربیانی مثل مجید جلالی و حسین فرکی بسیار بزرگ هستند، آنها هدفشان خدمت به جوانان است و باید این امر را قدر دانست. مربی‌گری واقعاً کار سختی است.

*این کار استرس و اضطراب زیادی دارد و کار کردن در باشگاه‌هایی مثل ما بسیار سخت است. هم جلالی و هم در ادامه فرکی به جوانان اعتقاد دارند، جلالی سازماندهی و ارتباط نزدیکی با تیم‌های پایه داشت و فرکی هم این رابطه را حفظ و بهبود می‌بخشد او هم به پتانسیل جوانان ایمان دارد و این برایمان خوب است.

*فرکی فهرستی به ما نداده است، در صحبتی که فرکی دیروز با بازیکنان داشت به آنها اعلام کرد هیچ کس حق خروج ندارد و همه در کنار تیم هستند. ما تمریناتمان را برگزار می‌کنیم و اگر تیم نیاز به تقویت داشت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند.

*ما به دنبال سازماندهی بخش پایه هستیم و این مسأله فقط به پیکان مربوط نیست بلکه می‌خواهیم تحولی در سطح کشور داشته باشیم ما با این همه مشکلات تلاش می‌کنیم اما مسأله حق رشد مبهم مانده در بحث قراردادها با مشکل قراردادهای آماتوری و حرفه‌ای روبه‌رو می‌شویم و گاهی اوقات قرارداد بازیکنان پایه را در زمره قراردادهای آماتوری قلمداد می‌کنیم با کمک مسئولان تلاش می‌کنیم در این مورد شفافیتی به وجود بیاوریم تا حق باشگاه‌ها ادا شود. 

*با مشکلات ارزی که وجود دارد بعید است منشا را جذب کنیم. منشایی که با ما قرارداد باست و سپس از ما جدا شد الان قیمتش بسیار متفاوت با آن زمان است و جذب او نه به صلاح ما و نه در توانمان است. به همین خاطر صحبتی در این ارتباط نکردیم.

*تیم ملی بسیار حساب شده و با اقتدار بازی کرد و در همه زمینه‌ها عملکرد مثبتی داشت. امیدوارم اخبار خوشی در مورد تیم ملی در ادامه بشنویم. 

*به دلیل شرایط تیم ملی نخواستیم خبری منتشر شود که روی تمرکز بازیکنان تأثیر بگذارد به همین خاطر مجمع به زمان دیگری موکول شد اما این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد.

*هیئت رئیسه در اولین جلسه خود که خیلی زود هم تشکیل خواهد شد زمان مجمع را مشخص می‌کند. ان‌شاءالله تیم ملی به فینال برسد و به این خاطر جلسه دیرتر برگزار شود. ما دوست داریم تیم ملی قهرمان شود و باعث شادی مردم شود. 

*در بخش والیبال بانوان همان برنامه سال قبل را با قدرت ادامه می‌دهیم و الان با تیم ذوب آهن به صورت شانه به شانه رقابت داریم اختلاف دو تیم بسیار کم است و حتی ممکن است کار به پوئن‌شماری برای مشخص شدن تکلیف قهرمان برسد. امیدوارم خدا کمک کند و ما قهرمان شویم.

*در مورد تیم والیبال مردان هم همانطور که می‌دانید ما با 40 درصد هزینه سال قبل وارد مسابقات شدیم، سعی کردیم جوانان باتجربه را جذب کنیم و یک سرمربی که به والیبال و لیگ ما آشنا است را جذب کردیم.