به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیمی که حالا در تیم ملی جا افتاده و تبدیل به یک مهره کلیدی داشته، از آن بازیکنانی است که تجربه زیادی دارد. داوری بازی ویتنام و ایران همه را نگران کرده . وقتی از امید هم در این باره می پرسیم می گوید: «باید خودمان هوشیار باشیم.» 

امید درباره بازی با عراق برایمان بگو. بازی فینال گروه است. 

البته ما به هر بازی به عنوان فینال نگاه می کنیم. عراق موفق شد تیم یمن را هم شکست دهد و با ما هم امتیاز شود. ما الان به دور بعدی صعود کرده‌ایم ولی صعود برای ما کافی نیست. دوست داریم به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کنیم. انشالله در بازی عراق هم خیلی با برنامه و خوب بازی می کنیم تا برنده شویم و به عنوان تیم اول بالا برویم. 

اصلا خبر داری در مرحله بعد ممکن است به چه تیمی بخوریم؟ 

باورتان می شود؟ اصلا جدول‌ بازی‌ها را تا الان ندیده‌ام. نه من کل تیم اصلا به جدول مسابقات توجهی ندارند. ما فقط  و فقط تمرکزمان برای بازی بعدی است. اصلا خبر نداریم که بازی بعدی‌مان با کی خواهد بود. ما پله پله جلو برویم و همه بازی ها برای ما فینال گونه است. ویتنام را هم بردیم و انشالله عراق را هم می بریم. 

شناخت خوبی از عراق داری، درست است؟

من چند بازیکن این تیم را می شناسم. دو تا از بازیکنان این تیم که در ایران بازی می کنند. در قطر هم لژیونر دارند. من شناخت خوبی از عراق دارم و به نظرم تیم بدی نیست. تمام تلاش ما این است که آن بازی را ببریم و بشویم تیم اول گروه. انشالله بعد از آنکه تیم اول بالا رفتیم به رقبای مان در دور بعد فکر می کنیم. 

داور بازی ویتنام خیلی شما را عصبی کرد، درست است؟

نمی دانم واقعا درباره او چه بگویم. خطاهای معمولی را سوت می زد و از طرفی به بازیکنان ما دو کارت زرد الکی داد. نباید به احسان و مهدی کارت زرد می داد. اصلا خطاهایی نبودند که مستحق کارت زرد باشند. داور نظرم خیلی سختگیرانه جلوی ایران عمل کرد. تیم ملی همه بازیکنانش را برای محله بعدی نیاز دارد و این اصلا خوب نیست که خدای ناکرده بازیکنی از ما محروم شود چون به همه بازیکنان در مراحل بعدی نیاز داریم. نباید اینقدر راحت داور به بازیکنان ما کارت می داد. 

با توجه به داور ضعیف بازی ویتنام، شما نگران آینده نیستید؟

بالاخره باید خیلی باهوش باشیم. باید حواسمان به خودمان باشد. سعی کنیم طوری در زمین بازی رفتار کنیم که برای داور این فرصت نباشد که بخواهد به ما کارت بدهد و خدای ناکرده به مشکل بخوریم.