به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های لیگ برتری ما برخلاف تمام دنیا اعتقاد زیادی به فوتبال پایه و پرورش و استفاده از بازیکنان خود در لیگ ندارند. به جراعت می‌توان گفت به‌جز یک یا دو تیم که به نسبت حرفه‌ای به بازیکنان پایۀ خود اهمیت می‌دهند، هیچ تیمی توجه زیادی به استعداد‌های جوان خود ندارند و ستاره‌های خود را از دست می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود که سال‌ها بعد با قیمت‌های نجومی به دنبال آن‌ها روند.

 

یکی از ستاره‌های لیگ امسال امید‌ها قطعا مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس می‌باشد که با زدن 24 گل اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. بازیکنی که سال آخر خود را در امیدهای پرسپولیس سپری میکند  در این لحظه پیشنهادات زیادی از لیگ یک و حتی چند تیم لیگ برتری دارد.

مهدی عبدی

مهدی عبدی

 

ولی نکته قابل توجه این است که برانکو و کادر فنی‌ سرخ‌پوشان در حالی برای تقویت خط حملۀ خود به‌دنبال رضا قوچانژاد و بودیمیر رفته‌اند که یک ستاره‌ی جوان را در تیم‌های امید خود در اختیار دارند. بازیکنی که قطعا اگر به او توجه شود می‌تواند برای پرسپولیس علی‌پور یا طارمی دیگری باشد و با پرورش آن حتی به درآمدزایی خوبی دست پیدا کند.

 

محمد برزگر  مربی امیدهای سرخ‌پوشان به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخته و از اعلام برانکو مبنی بر عدم نیاز به مهاجم جدید، ابراز  نگرانی کرده است. لازم به‌ذکر است این مهاجم جوان هم اکنون از سپاهان، پدیده و پارس  جنوبی پیشنهادات جدی دارد.