به گزارش پارس نیوز، 

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی باشگاه اینتر نتوانسته با مائورو ایکاردی برای امضای قرارداد جدید به توافق برسد و همین شایعه جدایی وی از این باشگاه ایتالیایی را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است، این در حالی است که از سه باشگاه چلسی، بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مشتریان اصلی وی یاد شده است.

بر اساس گزارش سایت «FCInterNews.it» ایتالیا، ایکاردی درخواست دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو بعلاوه 2 میلیون یورو پاداش‌های مدنظر کرده است که این دو برابر رقم دستمزد کنونی وی است، اما باشگاه اینتر پیشنهاد دستمزد 5.6 میلیون یورو در سال و پاداش 900 هزار یورویی را به ستاره آرژانیتنی‌اش داده است. همین اختلاف نظر مالی سبب شده تا مذاکرات طرفین به بن‌بست بخورد.

ایکاردی در سال 2016 بود که قرارداد جدیدی را با اینتر امضا کرد و بندی در آن گنجانده شد که در صورتی که یک باشگاه خارجی بند فسخ 100 میلیون یورویی این مهاجم آرژانتینی را فعال کند، او می‌تواند نراتزوری را ترک کند. گفته می‌شود مائوریتزیو ساری سخت به دنبال جذب ایکاردی است و باشگاه چلسی نیز آماده پرداخت رقم قسخ قرارداد این بازیکن است.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی در این خصوص گفت: در حال حاضر ایکاردی برای امضای قرارداد جدید با اینتر فاصله دارد. ما هنوز پیشنهادی مناسب از سوی باشگاه اینتر دریافت نکرده‌ایم، بنابراین برای رسیدن به توافق فاصله داریم. به اعتقاد ما مائورو بیشتر از این حرف‌ها می‌ارزد و منطقی نیست که با پیشنهاد فعلی اینتر پای قرارداد جدید امضا کنیم.

وی افزود: مائورو پیشنهادهایی از باشگاه‌های مهم دریافت کرده است. دو باشگاه بزرگ اسپانیا که با آنها رابطه خوبی داریم، به همراه یک باشگاه انگلیسی و یک باشگاه فرانسوی پیشنهادهایی به ما داده‌اند.

همچنین سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد باشگاه اینتر، مائورو ایکاردی را به دلیل عدم حضور به موقع در اولین تمرین سال نو این تیم جریمه کرده است. ظاهراً ایکاردی که برای تعطیلات به آرژانیتن رفته بود، از پرواز خود برای بازگشت به ایتالیا جا مانده بود. بر اساس این گزارش باشگاه اینتر 5 درصد از دستمزد ماهیانه ایکاردی را کسر و به عنوان جریمه در نظر گرفته است که این رقمی در حدود 100 هزار یوو می‌شود.