به گزارش پارس نیوز، 

پرویز مظلومی در خصوص پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی ایران برابر یمن گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. شروع طوفانی داشتیم و توانستیم در اولین بازی ۵ گل به ثمر برسانیم. تک تک بازیکنان ما عملکرد فوق العاده ای داشتند و با توجه به اینکه بازی ها را هجومی آغاز کردیم توانستیم در همان نیمه اول  کار را تمام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه می دانستیم پیروز شدیم اما اشتهای بازیکنان ما تمام شدنی نبود و توانستیم در نیمه دوم هم دو بار دیگر دروازه یمن را باز کنیم. گل های زیاد می تواند در بازیهای بعد برای ما مفید واقع شود. اگر بتوانیم ویتنام را هم شکست دهیم به طور حتم به عنوان اولین تیم از گروه خود صعود خواهیم کرد.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص شرایط تیم یمن هم گفت: به اعتقاد من این تیم در دقایقی از بازی هم عملکرد خوبی مقابل ما داشت و لحظاتی هم تیم ما را اذیت کرد. اما به قول فوتبالی ها زور یمنی ها به ما نرسید و توانستیم در پایان با ۵ گل این تیم را شکست دهیم.

مظلومی در مورد دیدار روز شنبه ۲۲ دی ماه  ایران برابر ویتنام هم افزود: به طور  حتم حالا تیم های عراق و ویتنام ما را آنالیز می کنند و ویتنام هم نمی خواهد مقابل ما با گل های زیاد شکست بخورد. بنابراین اعتقاد دارم روز شنبه شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن ایران در این دیدار عملکرد بهتری داشت، گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند و نمی توانیم نام یک نفر را به کار ببریم.   تمامی ملی پوشان بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند که باعث پیروزی ۵ بر صفر ما شد.