به گزارش پارس نیوز، 

اردیبهشت دو سال پیش بود که یکی از نشریات ورزشی خبری عجیب منتشرکرد: «رونالدینیو ستاره برزیلی و سابق بارسلونا به پرسپولیس پیشنهاد شد!»

گویا به پرسپولیسی‌ها در آن مقطع گفته شده بود می‌توانند با پرداخت مبلغی معادل ۱۱ میلیارد تومان این ستاره سرشناس برزیلی را به خدمت بگیرند.

جواب برانکو هم البته درآن مقطع جالب توجه بود: «رونالدینیو چاق و گران است. چنین بازیکنانی به درد من نمی‌خورند. این بازیکنان بازنشسته کاسب هستند و فقط به دنبال پول درآوردن هستند و...»

آن زمان یکی از کارگزاران ایرانی این پیشنهاد را به برانکو داد که با استقبال سرد برانکو مواجه شد. مرد کروات اعتقاد دارد بازیکنی که پا به سن گذاشته خیلی در تمرینات مایه نمی‌گذارد و باعث برهم خوردن نظم و انضباط تمرینی تیمش می‌شود. از طرفی چنین بازیکنانی با قیمت گزاف نظام مالی تیم را بهم می‌ریزند بنابراین همان ابتدا قید خرید رونالدینیو را زد که می‌توانست سروصدای زیادی به پا کند.

این بار هم برانکو تصمیم گرفته به دنبال بازیکنی برود که بیشتر از اسم و رسم و سروصدا کارایی داشته باشد. بر همین اساس ماریو بودیمیر را به باشگاه پیشنهاد داده که مهاجمی سرزن است، اما سن و سال زیاد بالایی ندارد و از اسم و رسم زیادی هم برخوردار نیست.