به گزارش پارس نیوز، 

حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم امید ایران اظهار داشت: واقعاً مهدی تاج دارد به تیم امید کمک می‌کند تا طبق برنامه‌های‌مان پیش برویم. ما بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا چهار بازی دوستانه انجام دادیم.

وی در ادامه یادآور شد: بازی‌های دوستانه کمک زیادی به تیم امید می‌کند. 10 روز در آکادمی فوتبال خواهیم بود و بیست‌وسوم دی ماه به قطر می‌رویم و در یک تورنمنت چهار جانبه شرکت می‌کنیم. در این تورنمنت سه بازی مقابل تاجیکستان, کویت و قطر برگزار خواهیم کرد که این سه بازی هم کمک زیادی به روند آماده‌سازی تیم امید می‌کند.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: کرانچار تقریباً 90 تا 95 درصد از تیم امید شناخت پیدا کرده است، اما در هر اردو ما بازیکنانی را که خوب کار کرده‌اند، دعوت می‌کنیم، حتی بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند. در این بازی چند بازیکن شاغل در خارج را دعوت کرده‌ایم تا در نهایت هرکسی که لیاقتش را دارد و می‌تواند به تیم کمک در لیست نهایی قرار بگیرد, چراکه ما باید از تمام پنانسل‌مان استفاده کنیم.

«امسال نسبت به سال‌های گذشته کار را زودتر شروع  و مربی‌مان را  زودتر انتخاب کرده‌ایم.»، استیلی با بیان این جمله افزود: اردو‌های تیم امید برگزار شده و در حال حاضر به دنبال رفع نواقص هستیم. شما همین جام ملت‌های آسیا را نگاه کنید. بازی‌ها در این رقابت‌ها چهار روز یک بار برگزار می‌شوند، اما در مسابقات ما دو روز یک بار است. البته این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. در عین حال این موضوع مقداری کار را سخت می‌کند، چون در بحث ریکاوری بازی‌ بعدی باید حداقل 72 ساعت فاصله با دیدار قبلی داشته باشد.

استیلی همچنین خاطر نشان کرد: بچه‌ها باید به لحاظ بدنی قوی باشند. نیمکت‌مان باید نزدیک به بازیکنان اصلی باشد، چون باید بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. این موضوع کمی کارمان را سخت کرده است. البته در حال برنامه‌ریزی هستیم و خوشبختانه مربی بدنسازمان، آقای کراکان هم رسید. او مربی بدنسازی تیم زیر 23 سال کرواسی بوده است و با ارتباطی که آقای کرانچار با او داشت، این مربی را در مقاطعی که نیاز داریم، استفاده خواهیم کرد. بالاخره در این اردو 10 روز در تهران هستیم و 10 روز هم در قطر اردو و بازی داریم. این مربی هم کارش را فوق‌العاده بلد است و در همین دو روز بازیکنانی که با او کار کرده‌اند، فوق‌العاده بوده است. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس هم مربی بدنسازش است و این مربی هم جزو مربیانی بوده که رزومه خوبی دارد و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند.