به گزارش پارس نیوز، 

ستار زارع را به یاد می آورید؟ مدافع شیرازی تیم ملی فوتبال کشورمان که سال ها پیراهن ایران را به تن داشت و همیشه به یک شکل فوتبال بازی می کرد. این بازیکن هم در جام جهانی 2006 به میدان رفت و هم جام ملت ها را در کارنامه دارد تا پس از انجام 37 بازی ملی، دوباره به سطح باشگاهی برگردد و سپس فوتبالش را به اتمام برساند. زارع گفت: «همچنان اخبار مربوط به فوتبال را پیگیری می کنم و خودم هم تلاش می کنم با طی کردن دوران مربی گری، بتوانم یک مربی خوب باشم و به نسل آینده کمک کنم. بازی های لیگ را پیگیری می کنم و امیدوارم هر چه زودتر تیم های شیرازی بتوانند دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردند.»

 این ملی پوشان پیشین کشورمان در مورد جام ملت های 2019 امارات اضافه کرد: «در گروه بسیار خوبی قرار گرفته ایم. می توانیم با 9 امتیاز کامل از این گروه عبور کنیم و به مراحل حذفی برسیم. در آن مراحل هم تا جایی که مطالعه کرده ام، تیم ملی توانایی صعود را دارد تا به نیمه نهایی برسیم. من هم مثل بقیه فکر می کنم ایران، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا بیشترین شانس برای رسیدن به نیمه نهایی را دارند و می توانند برای کسب قهرمانی بجنگند.»

 زارع در مورد سمت چپ تیم ملی با حضور میلاد محمدی و احسان حاج صفی گفت: «هر دو بازیکن باتجربه هستند و بهترین عملکرد ممکن را در جام جهانی روسیه داشتند. آنها توانستند بهترین نمرات فنی را بگیرند و از این نظر من فکر می کنم سمت چپ خط دفاع تیم ملی ایران با احسان و میلاد بیمه شده است. احسان تورنمنت های زیادی را تجربه کرده و خارج از کشور هم بازی می کرد. میلاد هم لژیونر است و می دانم که چند باشگاه خوب اروپایی به دنبال جذب این بازیکن در پنجره زمستانی هستند. با وجود این دو بازیکن، می توانیم با خیال راحت جام ملت ها را تماشا کنیم.»

 او در نهایت گفت: «باقی بازیکنان تیم ملی نیز در بهترین فرم خود قرار دارند و در کنار هم می توانند یک تورنمنت عالی را تجربه کنند. من که به این دوره از جام ملت ها خیلی امیدوار هستم. با دعای مردم و تلاش بازیکنان انشالله یک عنوان بسیار خوب در جام ملت ها را به نام خودمان ثبت خواهیم کرد.»