به گزارش پارس نیوز، 

عزت الله پورقاز با بیان اینکه شرایط خیلی خوبی را با سپاهان سپری کرده‌ایم و قهرمانی ما در نیم فصل نشان از برتری تیم دارد، اظهار کرد: روند رو به رشدی داشته‌ایم و به خواسته‌های مد نظر کادر فنی و باشگاه رسیده‌ایم. تمرینات را از ابتدای هفته از سرگیرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول فراهم آوریم تا دل همه مردم اصفهان و خصوصاً هوداران سپاهان را شاد کنیم.

وی در مورد گلزنی‌هایش به عنوان یک مدافع تصریح کرد: امسال خیلی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشتم. با آمدن آقای قلعه نویی و کادر فنی خیلی خوب دوباره توانستم به شرایط ایده‌آل برسم. از خداوند متعال و پدر، مادر و دوستانم متشکرم که همیشه و در همه حال یاور و حامی من بوده‌اند و با این حمایت‌ها در موفقیت من سهیم هستند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: تمرینات خوب اول فصل توانست مصدومیت سال گذشته ام را بهبود ببخشد و امیدوارم امسال بتوانم با تلاش بیشتر، جواب زحماتی را که متحمل شده‌ام بگیرم. در نیم فصل دوم بسیار پرقدرت‌تر، باصلابت‌تر و بهتر برای رسیدن به اهدافم تلاش می‌کنم.

پورقاز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشور در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: در حال حاضر هر ایرانی برای موفقیت تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند و من نیز مستنثنی نیستم. چند سال با جان و دل در تیم ملی حضور داشتم ولی تنها انتظارم این بود که بعد از مصدومیتم مثل مابقی مصدومان بتوانم در پک تمرین کنم تا هرچه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برگردم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی در این تورنمنت بزرگ و حساس موفق باشد، دوست داشتم با توجه به شرایط خوبم در گلزنی و فصل خوبی که پشت سر گذاشتم در جمع بازیکنان تیم ملی باشم ولی با اینکه در جمع تیم صدر نشین نیم فصل لیگ‌ برتر ایران هستم این امکان فراهم نشد. دعای من و هشتاد میلیون ایرانی پشت بازیکنان تیم است.