به گزارش پارس نیوز، 

گران‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین بازیکن تاریخ استقلال آمدنش پرسروصدا بود و رفتنش نیز پرسروصداتر! الحاجی گرو برای آبی‌ها سوای بر ضررهای مادی، از جوانبی دیگر نیز دردسرساز بود، چرا که او باعث شد تا تردیدهایی در ارتباط با مسائل پشت پرده باشگاه نیز مطرح شود و حتی افراد حاضر در کادر فنی را هم با آتش خود بسوزاند.

 

استقلال تهران بابت جذب مارکوس نیومایر و الحاجی گرو متحمل هزینه‌های سنگینی شد که دیگر به نظر قابل جبران نیست! از تابستان گذشته تا به امروز انگشت اتهام هربار به سوی یکی از افراد حاضر در باشگاه استقلال گرفته شده است جز یک نفر، فردی که در تمام این اتفاقات حضور داشته و هرگز اسمی از او به میان نیامده است!

 

سید رضا افتخاری به صورت کاملاً سربسته از حضور دلالی آلمانی در پروسه انتقال گرو و نیومایر سخن به میان آورد، پس از آن نشریات داخلی همان ادعا را علیه خود افتخاری به کار گرفتند و برای کسب احترام نزد فتحی، او را مدیر قهرمان باشگاه معرفی کردند، چرا که مهر قرمز فسخ قرارداد با بی‌کیفیت‌ترین‌های باشگاه را او بر برگه سیاه قراردشان زده بود!

 

حالا بیابید پرتقال فروش‌را!!! مخفی نگه داشتن گذشته از هواداران هرگز نمی‌تواند منافع استقلال را حفظ کند، وینفرید شفر محال است در جریان چند و چون نقل و انتقالات باشگاه نبوده باشد! آن هم بازیکنی با رقم قرارداد 450 هزار دلاری که گران‌ترین ستاره خارجی آبی‌ها شناخته می‌شود! چرا هیچ سوالی از شخص وینفرید شفر در ارتباط با این خریدها به میان نمی‌آید و دائما سعی بر آن است که او را از نام گرو و نیومایر جدا کنند؟ آن واسطه آلمانی با چه شناختی از فوتبال ایران آن خارجی‌ها را به استقلال معرفی کرد؟!

الحاجی گرو و نیومایر

الحاجی گرو و نیومایر

 

سال‌ها پیش پرسپولیس نیز بر سر جذب پریموف و پلی‌یانسکی درگیر چنین حواشی بود! آن روزها هم تقصیرات بر گردن مدیر ورزشی و سرپرست باشگاه افتاد، اما هیچ کس به خود زحمت نداد که این سوال را به میان بیاورد: برانکو آن اوکراینی‌ها را چگونه ملاقات کرده بود!