به گزارش پارس نیوز، 

پس از اینکه سالار غلامی بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی با باشگاه Tittle fight promotion به توافق رسید و در حال حاضر در این باشگاه فعالیت می‌کند، یک مربی و یک بوکسور بسیار نام آشنای کشورمان در نظر دارند به هر طریق ممکن با مسئولان این تیم ارتباط بگیرند.

این مربی و بوکسور مشهور کشورمان که ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و مدعی هستند که جزو برترین‌های کشور به حساب می‌آیند پس از حضور غلامی در این تیم کانادایی، از طریق واسطه‌ها بار‌ها به مسئولان این باشگاه پیغام دادند که برای آنها دعوت نامه ارسال کنند تا شاید بتوانند خود را در این تیم جا کنند.

نکته جالب این است که این مربی و بوکسور پرادعا دست از تلاش بر نمی‌دارند و بار‌ها برای جلب رضایت مسئولان باشگاه Tittle fight promotion پیغام فرستادند و این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرده که سالار غلامی بوکسور شایسته کشورمان هم از این موضوع خسته شده است.

این حرکت غیر حرفه‌ای در حالی اتفاق افتاده که این دوستان پرادعا حتی در پیام‌های خود اعلام کردند که سطح بسیار بالایی دارند و حضور آنها در باشگاه Tittle fight promotion به نفع خود باشگاه خواهد بود!

سالار غلامی ضمن تائید این خبر گفت: نمی‌دانم دوستان دنبال چه چیزی هستند، اما اگر قرار باشد کسی از ایران به این باشگاه اضافه شود، مسئولان تیم اول از من سوال می‌کنند و بهتر است دوستان دست از پیغام فرستادن برای مسئولان بردارند و اجازه دهند ما کارمان را انجام دهیم. این همه باشگاه در دنیا وجود دارند و جالب است برخی‌ها تمام تمرکز خود را معطوف جایی کردند که با من قرارداد بسته است.