به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مراسم قرعه کشی چهارمین دوره رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا ظهر امروز در هتل هیلتون شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که به عنوان قهرمان دوره قبل به صورت مستقیم به این مسابقات صعود کرده حریفانش را شناخت. گیتی پسند در گروه B با اردوس ازبکستان، جی. اچ. بانک تایلند و السد قطر همگروه شد.

محمدحسین عراقی زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند که برای حضور در مراسم قرعه کشی به مالزی سفر کرده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره گروه گیتی پسند در این مسابقات بیان کرد: به اعتقادم در گروه مرگ قرار گرفتیم. تیم های قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل در یک گروه هستند و این می تواند کار را کمی پیچیده کند. این در حالی است که در گروه دیگر مسابقات تیم های ویتنام و لبنان حرفی برای گفتن ندارند. اردوس ازبکستان که در دوره قبل با شکست مقابل ما نایب قهرمان شد، تیم بسیار فیزیکی بوده که فوتسال شرق اروپا را قلدرانه بازی می کند.

وی همچنین درباره تیم جی. اچ. بانک تایلند افزود: این تیم نیز یکی از مطرح ترین تیم های حاضر در مسابقات است. فوتسال تایلند در سال های اخیر رشد بسیاری داشته و تیم ملی اش نیز در جام ملت های آسیا ایران را شکست داد. جی. اچ. بانک همچنین ۹ ملی پوش اصلی تایلند را در اختیار دارد و در مرحله انتخابی مسابقات نیز قهرمان شده است. السد قطر نیز سه بازیکن برزیلی را به خدمت گرفته و ما در دوره قبل با این تیم بازی کرده ایم. در مجموع در گروه سختی قرار داریم اما با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای دفاع از عنوان قهرمانی پای به مسابقات می گذاریم.