به گزارش پارس نیوز، 

حتی شنیده می‌شود هافبک 35ساله ازبکستانی تا آخر هفته برای مذاکرات نهایی و بستن قرارداد به تهران سفر خواهد کرد.

طبق نیاز وینفرد شفر استقلال به دنبال یک هافبک و یک مهاجم است و حتی در این‌باره مذاکراتی هم با چند بازیکن انجام داده. البته در این بین، بازیکنان باید تست‌های پزشکی را هم انجام دهند که جباروف هم شامل این قانون می‌شود.

 شفر به دنبال مهاجم خارجی

با جذب جباروف تنها دو بازیکن دیگر هدف استقلال در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل هستند؛ یکی از این بازیکنان یک مهاجم خواهد بود که ابتدا نام رضا قوچان‌نژاد مطرح بود که با توجه به رقم سنگین قرارداد وی این امر منتفی است و باشگاه درحال مذاکره با چهار مهاجم خارجی است که از سوی شفر نام‌شان در لیست استقلال وجود دارد.

 بودجه 300 هزار دلاری

بودجه آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات هم محدود است و با توجه به اینکه استقلال می‌خواهد یک اردوی چندروزه را هم در قطر برگزار کند و هزینه‌های سنگین بلیت، هتل و انجام بازی‌های دوستانه، شاید استقلالی‌ها پول کمتری را در فصل نقل‌وانتقالات هزینه کنند. طبق خبری که خبرنگار «فرهیختگان» کسب کرده، آبی‌پوشان بیشتر از 300 هزار دلار برای نقل‌وانتقالات زمستانی بودجه درنظر نخواهند گرفت.

 بازگشت امید اما قرضی

این روزها شایعه پیوستن امید نورافکن هم به استقلال شنیده می‌شود. بازیکنی که ابتدای فصل به شارلوای بلژیک پیوست اما نتوانست در این تیم فرصت بازی بیابد و در لیست خروجی قرار گرفت اما تنها مساله‌ای که در این بین هنوز پیوستن این بازیکن را قطعی نکرده، احتمال پیوستن وی به استقلال به صورت قرضی است اما به‌نظر می‌رسد با جذب یک مهاجم و پیوستن نورافکن به استقلال و البته بازگشت نفرات مصدوم، نقل‌وانتقالات برای آبی‌ها به پایان برسد.

 سه بازیکن، کاندید جدایی

با اضافه‌شدن این نفرات و البته حضور دوباره محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان، استقلال فقط یک جای خالی برای بازیکنان جدید خواهد داشت (کریمی و نورافکن سهمیه بزرگسال محسوب نمی‌شوند) و گفته می‌شود از بین مرتضی آقاخان، میثم تیموری و جابر انصاری یک نفر در نیم‌فصل جدا خواهد شد که با توجه به حضور احتمالی امید نورافکن به‌نظر می‌رسد ترافیک در دفاع چپ آبی‌ها بیشتر شده و جدایی میثم تیموری محتمل‌تر به‌نظر برسد تا پس از گرو و نیومایر، سومین خروجی آبی‌ها باشد. ضمن اینکه همچنان بحث انتقال قرضی یک بازیکن از این جمع نیز مطرح است.