به گزارش پارس نیوز، 

محمد مسلمی‌پور مدافع جدید باشگاه سپاهان در مورد انتقالش به این تیم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به یکی از بهترین تیم‌های ایران آمده و می‌توانم در این باشگاه بزرگ بازی کنم. اعتماد امیرخان قلعه‌نویی برای من مهمترین چیز است و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را با بازی‌های خوبم بدهم. آقای قلعه‌نویی در تراکتورسازی هم مربی من بوده و از فوتبال من شناخت دارد و به من لطف داشته است. 

وی در مورد اینکه باید با سعید آقایی در پست دفاع چپ رقابت کند نیز تصریح کرد: آقا سعید از بازیکنان بزرگ و خوب لیگ است که در این چند سال همیشه خوب بازی کرده است. من هم تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در تمرینات نشان بدهم و بتوانم کادر فنی را مجاب کنم تا فرصت بازی به دست بیاورم. بازی‌های زیادی باقیمانده و مطمئنا به من هم بازی خواهد رسید. با شناختی که از آقای قلعه‌نویی دارم می‌دانم که به جوانان اعتماد دارد و نگران نیمکت نشینی نیستم.

مسلمی‌پور در مورد عملکردش در تیم امید نیز عنوان کرد: شرایط بسیار خوبی در تیم امید دارم و خوشبختانه آقای کرانچار هم به فوتبال من اعتقاد دارد. ایشان از تجربه بالایی برخوردار است. قطعا می‌توانم از راهنمایی‌های ایشان استفاده کنم تا عملکرد خود را بهبود ببخشم و برای یک اتفاق بزرگ در مسیر المپیکی شدن از تمام توان‌مان سود خواهیم برد.

مدافع چپ جدید سپاهان در مورد شرایط این تیم در ادامه‌ی لیگ برتر نیز گفت: سپاهان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است و الآن هم در صدر جدول حضور دارد. یک نیم فصل است که نباخته و در بهترین شرایط قرار دارد. من هم به سپاهان آمده‌ام تا قهرمان شوم. به همراه تمام بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم و مطمئنا از پس انجام این کار هم بر خواهیم آمد زیرا کادرفنی خوبی داریم و در راس آن‌ها آقای قلعه‌نویی از تجربه بالایی برخوردار است که می‌تواند ما را به سمت قهرمانی هدایت کند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا دستورات ایشان را انجام دهند و بتوانیم به کمک هم مردم اصفهان و هواداران سپاهان را شاد کنیم.