به گزارش پارس نیوز، 

حسین ترابپور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی کافی بوده است؟ اظهار داشت: به اعتقاد من با توجه به اینکه به شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا نزدیک می‌شویم، این بازی‌ها کافی است و باید بازیکنان آماده شروع جام ملت‌ها باشند، تا بتوانند انتظارات را برآورده کنند.

ترابپور در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند در جام ملت‌ها موفق باشد؟ گفت: همه تیم‌ها به امید قهرمانی به جام ملت‌ها می‌آیند و نمی‌خواهند زنگ تفریح باشند. مطمئناً تیم ما هم با توجه به نتایج خوبی که در جام جهانی کسب کرده، انتظارات از آن بالاست و امیدواریم بتوانیم بعد از ۴۳ سال به قهرمانی در جام ملت‌ها دست پیدا کنیم؛ اگرچه کار سختی است و نمی‌توانیم هیچ تیمی را ضعیف و دست و پا بسته بدانیم.

وی در مورد عملکرد گلرهای تیم ملی اظهار داشت: در جام جهانی بیرانوند دروازه‌بان ما بود و حتی در دیدار برابر فلسطین هم که پشت درهای بسته انجام گرفت، بار دیگر تا دقایق پایانی بیرانوند بود که درون دروازه ما حضور داشت بنابراین اعتقاد دارم او می‌تواند عملکرد خوبی در دروازه تیم ملی داشته باشد و هدف او باید حفاظت از گل و صحبت با بازیکنان باشد تا بتواند آرامش را به خط دفاع منتقل کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: همه باید متحد شویم و دست به دست هم دهیم تا تیم ملی‌مان با آرامش کامل، شروع خوبی را در در جام ملت‌های آسیا داشته باشد بنابراین از پیشکسوتان، مسئولان و مردم انتظار می‌رود که همه با هم یکدل شده و تنها به موفقیت تیم ملی فکر کنند.