به گزارش پارس نیوز، 

رحمان احمدی در مورد آخرین وضعیت تیمش، پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و روز گذشته هم در یک بازی دوستانه برابر اکسین به پیروزی رسیدیم. البته چند بازیکن از تیم ما جدا شده‌اند و پارس جنوبی برای تقویت نیاز به جذب چند بازیکن دارد. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند و نتیجه گرفتن سخت‌تر می‌شود، امیدوارم که با جذب چند بازیکن تقویت شویم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان پارس جنوبی برطرف شده است یا خیر، تصریح کرد: آخرین دریافتی ما قبل از بازی با پرسپولیس بود و بچه‌ها تا الان ۳۵ درصد از پول‌های‌شان را گرفته‌اند. امیدوارم که دریافتی‌های ما به ۵۰ درصد برسد.

 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در خصوص خط خوردن سیدحسین حسینی و قرار گرفتن نام پیام نیازمند در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا گفت: هر بازیکنی در هر پستی که خط بخورد، طبیعتاً این موضوع برایش ناراحت‌کننده است. این شرایط قبل از جام جهانی هم برای حسینی ایجاد شد و متأسفانه او دوباره خط خورد. مربیگری و انتخاب بازیکن موضوعی سلیقه‌ای است و نمی‌توان بابت خط خوردن حسینی به کی‌روش خرده گرفت. از طرفی پیام نیازمند هم در این فصل عملکرد خوبی داشت و در اولین اردو توانست نظر کی‌روش را جلب کند. به نظر من در جام ملت‌ها بابت خط دروازه مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی در رابطه با شانس تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم. قهرمان شدن در جام ملت‌ها سخت است، ولی امیدوارم بعد از چند دهه با تیم خوبی که داریم، به این عنوان دست پیدا کنیم.