به گزارش پارس نیوز، 

حالا کمتر از یک هفته تا آغاز جام ملت های آسیا باقی مانده است. جامی که ایران 3 بار به آن رسیده و جزو پرافتخارترین تیم های تورنمنت به شمار می رود اما از آخرین باری که کاپیتان تیم ایران آن را لمس کرده، بیش از 4 دهه می گذرد. در این سال ها جادوگر، موشک، سلطان، شهریار و... باوجود شایستگی فراوان نتوانستند به جام برسند اما حالا 23 فوتبالیست ایرانی، امیدها را برای قهرمانی چهارم زنده کرده اند.

تیمی که 8 سال پیش هدایت آن به کارلوس کی روش سپرده شد و اکنون پس از فراز و فرودهای بسیار و سپری کردن روزهای توام با آرامش و پر از تپش فراوان به کمال پختگی رسیده و به زعم بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، شانس اول قهرمانی در جام ملت ها به حساب می آید.

حمایت از تیم ملی -از سوی مردم و مسئولین- آنچنان که باید و شاید طبق انتظار اعضای تیم ملی نبوده اما بدون شک خود آن ها هم دریافته اند که اکنون نباید صحبت هایی در این زمینه مطرح شود. تصاویر انتشار یافته از اردوی تیم ملی نیز به خوبی نشان می دهد شاگردان کارلوس کی روش، تمام مشکلات و حواشی را کنار گذاشته اند و دوشادوش یکدیگر، به پشتوانه حمایت مردمی از داخل ایران، ایستاده اند و برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنند.

صمیمیت موجود در تیم کی روش همواره زبان‌زد فوتبال دوستان بوده و حالا به وجود چنین مولفه ای بیش از هر زمان دیگری نیاز است. اتفاقی که حالا در تیم ملی به عینه دیده می شود و ملی پوشان صمیمی تر از هر زمان دیگری منتظر آغاز تورنمنت و فرا رسیدن یکی پس از دیگر پیروزی ها هستند.