به گزارش پارس نیوز، 

سپهر حیدری با گل تاریخی خود همچنان از محبوبیت بالایی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است و این روزها در جایگاه کارشناس روزهای بعد از دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد. مدافع سابق پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش درباره انتقاداتی که چند وقت اخیر از سوی برخی پیشکسوتان متوجه برانکو شده گفت: من نمی‌دانم این گونه مسائل چرا مطرح می‌شود. عملکرد آقای برانکو مشخص است و نتایجی که گرفته خود گواه بر این است که ایشان از توانایی بالایی برخوردار است. برانکو بر گردن پرسپولیس حق دارد. مگر می شود این همه افتخار طی سه سال به دست بیاوری در حالی که کوچینگ بلد نیستی؟ این مسائل خنده دار است. دلیلش این است که با نتایجی که آقای برانکو گرفته یکسری دشمن هم پیدا کرده و این نتایج وی برای عده ای قابل هضم نیست. چه خوب است که ما وقتی نام پیشکسوت را یدک می کشیم مانند یک پیشکسوت عمل کنیم و کاری نکنیم که حاشیه ای وارد تیم محبوبمان شود.

وی درباره اینکه با این اظهارنظر از سوی برخی پیشکسوتان که مدعی خرید باشگاه نیز هستند، هواداران نگران آینده تیم هستند گفت: به نظر من علی پروین از جمیع جهات تعصب و وفاداری خود را به پرسپولیس ثابت کرده و همیشه حافظ منافع پرسپولیس بوده است. در سالیان دور هم پرسپولیس را به کمک هواداران سر پا نگه داشته و مطمئنا کاری به ضرر و بر علیه پرسپولیس انجام نخواهد داد. حساب علی پروین از برخی از پیشکسوتان جداست و او می‌تواند همین روند خوب را با برانکو ادامه دهد و ما هم از موفقیتهای پرسپولیس لذت ببریم و خوشحال باشیم.

حیدری در ادامه صحبت‌هایش درباره لیست اعلامی از سوی کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌ها گفت: به هر حال مربیگری امری سلیقه ای است و مربیان با توجه به سلیقه خود بازیکنان را انتخاب می کنند. آقای کی روش هم از این قاعده مستثنی نیست و طبق سلیقه خود بازیکنان را انتخاب کرده است. البته باید این را بگویم من این انتظار را داشتم تا بازیکنانی مانند خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا و علیپور هم در لیست حضور داشته باشند. در هر صورت دیگر باید این صحبت ها را کنار بگذاریم و به دنبال حمایت از تیم ملی باشیم چرا که موفقیت تیم ملی دل مردم را شاد می کند و ما هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال از شادی مردم خوشحال خواهیم بود.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی گفت: به نظرم کار فوق‌العاده سختی داریم و حریفان بسیار قدرتمندی در راه قهرمانی پیش روی خود می‌بینیم. ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی تیم هایی هستند که می‌توانند برای ما دردسر درست کنند و ما باید بسیار هوشیار باشیم. این را هم باید بگویم که دیگر با بازی دفاعی نمی‌توان قهرمان جام ملتهای آسیا شد.

حیدری پیش‌بینی‌اش از ستاره تیم ملی در امارات را نیز اینچنین اعلام کرد: تیم کی‌روش همیشه نشان داده که ستاره محور نیست و بیشتر کار تیمی در اولویت است اما من فکر می‌کنم بیرانوند تورنمنت درخشانی را پیش روی خود خواهد داشت.

انتهای پیام/