به گزارش پارس نیوز، 

سپیدرود رشت اولین تیمی بود که با تصمیم علی کریمی کار خود را برای حضور هر چه بهتر در نیم فصل دوم شروع کرد. تمرینات این تیم مرتب در شهر رشت پیگیری می‌شود و قرار است با اضافه شدن چند بازیکن داخلی و خارجی نقاط ضعف خود را برطرف کند و به دنبال فرار از قعر جدول باشند. کاری بسیار سخت اما شدنی که سال گذشته هم توسط جادوگر انجام شد. محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم سپیدرود رشت در خصوص شرایط تیمش به هنگام تعطیلات لیگ برتر گفت:

تمرینات به خوبی در حال برگزاریست و برخی بازیکنان و خودم به دلیل مصدومیت چند جلسه تمرین نکردیم. چون فاصله تعطیلات با بازی ها زیاد بود با تشخیص کادرفنی چند روزی استراحت کردیم تا به طور کامل روند درمانی را طی کنیم. روزی یک جلسه تمرین برگزار می کنیم که از لحاظ بدنی و تاکتیکی به شرایط ایده آل برسیم.

مهدوی در ادامه در مورد شرایط نقل و انتقالات باشگاه گفت:
شرایط بازیکنان در حال حاضر خوب است و باشگاه به دنبال این است که چند بازیکن به تیم اضافه کند و شرایطمان بهتر شود. در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم رضایت هواداران را به همراه داشته باشیم؛ اما قول می دهیم در نیم فصل دوم جبران کنیم. چون میدانیم کار بسیار سختی داریم و نسبت به پارسال دو امتیار عقب هستیم. ولی قول می دهیم با کمک هواداران و تدابیر کادرفنی و همت بازیکنان بتوانیم شرایط تیم را بهتر کنیم تا سهمیه گیلان در لیگ برتر حفظ شود.

مهدوی در پایان نیز گفت:
مسئولین به قول هایشان عمل نکردند و دلخوشی مردم رشت در این شرایط اقتصادی همین سپیدرود است. آن‌ها به ورزشگاه مراجعه می کنند تا از نمایش تیم لذت ببرند و اگر تیم سقوط کند شرایط بسیار سختی خواهد داشت. به خصوص در گیلان که حمایتی نمی شود و از مسئولین میخواهیم کمک کنند. اگر علی آقا در این شهر نبود و تیم را نمی گرفت معلوم نبود چه بلایی بر سر سپیدرود می آمد و از طرف تمام بازیکنان و مردم شهر از ایشان تشکر می کنم و ان شالله بتوانیم برای سرمربی و مردم این شهر جبران کنیم تا سالیان سال با دل خوش در این شهر کار کنند.

انتهای پیام/