به گزارش پارس نیوز، 

پروژه جوانگرایی خواسته یا نا خواسته 4 سال است که در استقلال کلید خورده است و بازیکنانی که در زمان سرمربیگری مظلومی با استقلال قرارداد امضا کرده اند و حالا به بازیکنان با تجربه ای تبدیل شده اند. فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و روزبه چشمی مهمترین بازیکنانی بودند که در زمان مظلومی به استقلال اضافه شدند و حالا ستاره های فوتبال ایران هستند.

این پروژه در لیگ شانزدهم و در زمان منصوریان هم ادامه داشت و او در سال اول محمد حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی و میلاد زکی پور را در استقلال بازی داد که از بین آنها مجید حسینی به یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران تبدیل شده است.

منصوریان در سال دوم هم آرمین سهرابیان و مهدی قائدی را به استقلال اضافه کرد تا همچنان پروژه جوان کردن استقلال پیر سال های گذشته ادامه داشته باشد.   

اما در این فصل هم شفر رضا آذری، الهیار صیادمنش و سجاد آقایی را به استقلال اضافه کرده است، بازیکنانی که همه آنها بازی کرده اند و البته از بین آنها حداقل آذری و صیادمنش نشان داده اند که می توانند بازیکنان بزرگی بشوند.

حداقل سود جوانگرایی این است که بازیکنانی مثل صیادمنش و رضا آذری می توانند سال ها بدون اینکه لیست استقلال را پر کنند در این تیم بازی کنند و به ستاره های فوتبال ایران تبدیل بشوند، البته اگر مسیر آنها تغییر نکند و در راه موفقیت قدم بردارند. 

حضور بازیکنانی مثل مهدی قائدی، صیادمنش و رضا آذری شاید کلیدی ترین اتفاق نیم فصل اول باشد، بازیکنانی که با حداقل هزینه توانسته اند رضایت هواداران این تیم را جلب کنند و آنها را به آینده تیم شان امیدوار کنند.

انتهای پیام/