به گزارش پارس نیوز، 

آرمین سهرابیان از اوضاع تیم استقلال ابراز رضایت می‌کرد، او در گپ کوتاهی که داشت به آخرین بازی استقلال و گل از دست رفته این تیم اشاره کرد و گفت: «به خاطر آن گل سالم خیلی اعصابم به‌هم ریخت. بچه‌های تیم کلی زحمت کشیده بودند و مقابل پدیده به قدری خوب بازی کردند که این تیم در تهران موقعیت چندانی به دست نیاورد. با این همه خیلی بد بود که تلاش‌های‌شان بی‌ثمر شود». 

او درباره موضوع داوری حرفی نزد و گفت: «دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم. این مسائل به باشگاه ربط دارد و من حرفی در این باره نمی‌زنم». 

 

سهرابیان درباره وضعیت دستش گفت: «گچ دستم را باز کرده‌ام و به صورت اختصاصی مشغول تمرین هستم. فکر می‌کنم با شروع دور جدید تمرینات استقلال می‌توانم باز هم با قدرت با تیم تمرین کنم. البته باید از این به بعد مراقب باشم که زمین نخورم». 

 

سهرابیان که نامش بین ۸ بازیکن بدون قرارداد استقلال جای دارد در این باره گفت: «قرارداد من دو ساله بود و آخر این فصل تمام می‌شود. استقلال را دوست دارم و اگر این‌گونه نبود به این تیم نمی‌آمدم. ولی ادامه همکاری‌ام با استقلال به خواست باشگاه مربوط می‌شود». 

 

او درباره بازی‌های استقلال در نیم‌فصل دوم گفت: «با توجه به فاصله کمی که با صدر داریم می‌توانیم با قدرت به دور برگشت ورود کرده و با جبران این فاصله مدعی قهرمانی هم باشیم. این بعید نیست و اتفاقاً همه اعضای تیم به این موضوع باور دارند که این توانایی نزد تیم وجود دارد».