به گزارش پارس نیوز، 

رحمان احمدی با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا اظهار داشت: شرایط و اوضاع خوب است. با بازی هایی که از تیم ملی در جام جهانی دیدیم دیگر نمی شود از این تیم توقعی جز قهرمانی داشت.

وی افزود: تیم ملی از بازیکنان خوبی تشکیل شده است. بازیکنانی که از پتانسیل بالایی برخوردارند و سایر عوامل به تفکرات و برنامه ریزی کادر فنی باز می گردد. امسال شرایط قهرمانی را در جام ملت های آسیا داریم.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند به عنوان دروازه بان در فهرست تیم ملی خاطر نشان کرد: بیرانوند که با عملکرد درخشان در جام جهانی و پس از آن در پرسپولیس خودش را ثابت کرده است. عابدزاده هم به عنوان یک لژیونر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و نیازمند هم که یکی از دروازه بان های خوب لیگ ایران است. با حضور این سه دروازه بان در فهرست تیم ملی فکر می کنم دروازه تیم ملی تامین باشد و نگرانی از این بابت نداشته باشیم.

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم در رابطه با عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: هدف مسئولان نگه داشتن تیم در لیگ برتر بود اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم فراتر از حد انتظار ظاهر شویم و در جمع شش تیم برتر هم قرار بگیریم. در مجموع عملکرد با وجود تمام مشکلات مالی که وجود داشت راضی کننده بود.