به گزارش پارس نیوز، نادری ابتدای این فصل به باشگاه کورترایک بلژیک پیوست، اما به دلیل برخی مشکلات حقوقی نتوانست بازی کند. در روزهای گذشته مدیربرنامه این بازیکن ملی پوش تیم ملی امید مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس داشته و توافق اولیه به دست آمده است.

 

باشگاه پرسپولیس پس از مصدومیت شدید محمد انصاری، در پی جذب یک مدافع چپ است و حالا محمد نادری مدافع چپ سابق تراکتورسازی و نساجی گزینه اصلی این تیم برای تقویت پست دفاع چپ است. نادری ابتدای این فصل به باشگاه کورترایک بلژیک پیوست، اما به دلیل برخی مشکلات حقوقی نتوانست بازی کند.

 

 

پرسپولیس حالا فقط شایان مصلح را در دفاع چپ دارد و خرید نادری یک خرید مطوب برای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. در روزهای گذشته مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس داشته و توافق اولیه به دست آمده است. پرسپولیس برای این انتقال نباید پولی به باشگاه کورترایک بلژیک مبلغی پرداخت کند و مذاکرات دو طرف بر سر دستمزد نادری برای نیم‌فصل دوم بود.

 

پرسپولیس با نادری به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس پس از چند جلسه مذاکره با بازیکن مد نظرش با توافق دست یافت.

محمد نادری که مد نظر برانکو ایوانکوویچ است، طی روزهای اخیر مذاکراتی را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده و حالا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

 

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد سرانجام این توافق امروز حاصل شد و نادری ظرف امروز و فردا قرارداد رسمی خود را امضا می‌کند. مدیران باشگاه در ابتدای فصل عنوان کرده بودند که تا آخر هفته خبرهای خوبی برای هواداران خواهند داشت. پرسپولیس در ابتدای فصل سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی را جذب کرد که از این بازیکنان می‌تواند در دور برگشت استفاده کند. گفته می‌شود به غیر از نادری این باشگاه برای جذب رضا قوچان‌نژاد، سینا مریدی و مهدی طارمی هم تلاش می‌کند.