به گزارش پارس نیوز، در چارچوب هفته نخست نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و پدیده باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. بازی رفت این 2 تیم در مشهد با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید و سرخپوشان پایتخت درصدد هستند تا در بازی برگشت شاگردان یحیی گل محمدی را دبل کنند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون موفق به جذب سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری شدند و درصدد هستند تا ۳ بازیکن در پست‌های دفاع وسط، دفاع چپ و مهاجم جذب کنند و توافقات نهایی هم با محمد نادری انجام شده تا این بازیکن زمانی که وارد ایران شد با پرسپولیس قرارداد ببندد.

البته پرسپولیس برای برگزاری بازی با پدیده مشکلات زیادی دارد. حسین ماهینی و محمد انصاری که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده اند و کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور نخواهند داشت و همچنین علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی ۲ بازیکن تیم پرسپولیس هم به دلیل اینکه همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا حضور دارند، اگر تیم ملی به فینال برسد، نیاز به استراحت دارند و نمی‌توانند مقابل پدیده بازی کنند.

درحال حاضر پرسپولیس درصدد جذب رضا قوچان نژاد و نادری است و اگر این ۲ بازیکن به جمع سرخپوشان اضافه شوند، پرسپولیس می‌تواند با قدرت در نیم فصل دوم لیگ به مصاف حریفان برود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده در رده سوم جدول رده بندی است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده  شانزدهم بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.