به گزارش پارس نیوز، 

علاقه بارسلونا به جذب دو ستاره این روزهای باشگاه آژاکس بر کسی پوشیده نیست. ماتایس دی لیخت، مدافع 19 ساله و کاپیتان فعلی آژاکس و فرانکی دی یونگ، هافبک 21 ساله باشگاه هلندی گزینه های اول بارسا برای تابستان پیش رو هستند. بارسا برای جذب این دو بازیکن در تابستان امسال نیز تلاش زیادی کرد ولی آژاکس مانع جدایی آنها شد.

انتقال مدافع ملی پوش هلندی به بارسا منتفی شد؟

طبق ادعای موندودپورتیوو، ماه گذشته آبیدال، نفر دوم تیم مدیریت ورزشی بارسا سفری به آمستردام داشت و در این سفر با دی لیخت ملاقات کرد. این دو در رستورانی شام را با یکدیگر صرف کردند و آبیدال در مورد اهداف بارسا و پروژه باشگاه برای سالیان پیش رو با دی لیخت صحبت کرد.

در آن مقطع به نظر می رسید که دی لیخت بسیار نزدیک به بارسا باشد اما امروز همین نشریه ادعا کرد که مدافع ملی پوش هلندی از بارسا دورتر از همیشه است و دلیل آن نیز خواسته های نامعقول مدیر برنامه های مشهورش است.

مینو رایولا، ایجنت ایتالیایی دی لیخت، علاوه بر بارسلونا، پیشنهادات دیگری نیز برای موکلش دریافت کرده است. پیشنهاداتی از یوونتوس، بایرن و پی اس جی و برای او مثل همیشه بالاترین پیشنهاد در درجه اول اهمیت قرار دارد. او به بارسلونا اطلاع داده است که دستمزدی هم تراز با مدافعان درجه یک دنیا برای دی لیخت در نظر بگیرد که این خواسته با مخالفت بارتومئو(رئیس بارسا) روبرو شده است.

به همین دلیل مذاکرات دو طرف به بن بست خورده و دی لیخت حالا به یوونتوس نزدیک تر از هر باشگاهی به نظر می رسد.

انتقال مدافع ملی پوش هلندی به بارسا منتفی شد؟

انتهای پیام/