به گزارش پارس نیوز، سرور جپاروف که فصل گذشته روزهای خوبی با استقلال داشت و عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را به دست آورد پس از عدم توافق با سیدرضا افتخاری مدیرعامل وقت آبی پوشان راهی لیگ قزاقستان شد تا به بازیگری اش ادامه دهد اما روزهای خوبی در تیم جدیدش نداشت و به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

 

مسئولان استقلال در روزهای گذشته مذاکراتی را با او داشتند و به توافقاتی هم رسیده اند. اخبار دریافتی از اردوگاه آبی پوشان حکایت از این دارد وینفرد شفر نیز مایل به حضور دوباره جپاروف در تیمش است البته به شرطی که از نظر آمادگی جسمانی شرایط فصل قبل را داشته باشد.

 

 

سرور جپاروف اهل ازبکستان است که در پست هافبک بازی می‌کند. وی سابقه کاپیتانی تیم ملی فوتبال ازبکستان را دارد. او سابقه حضور در بسیاری از لیگ‌های معتبر آسیایی را دارد و در کشورهایی همچون کره جنوبی و عربستان بازی کرده است. جپاروف 2 بار مرد سال فوتبال آسیا شده که همین موضوع او را یک ابر ستاره کرده است. به نوشته برنا، درباره حضور این بازیکن برای عقد قراداد نهایی با استقلال یک منبع آگاه به خبرنگار برنا گفت ستاره محبوب استقلال حضورش در این تیم قطعی شده و اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده برای عقد قرارداد وارد تهران خواهد شد.