به گزارش پارس نیوز، محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عملکرد سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما بازی‌ها را با صدرنشینی به پایان رساندیم و در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. البته در چند بازی شایسته برد بودیم، اما امتیازهایی از دست دادیم که به ضررمان تمام شد، در غیر این‌صورت می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم. صدرنشینی در نیم‌فصل اول اتفاق خوبی بود، ولی مهم این است که در پایان فصل در این جایگاه قرار بگیریم، در ضمن به خوبی می‌دانیم که کارمان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد بود و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره رقابت میلیمتری سپاهان با پرسپولیس و پدیده و اینکه در نهایت کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، عنوان کرد: خودتان هم به این موضوع اشاره کردید که تیم‌ها رقابتی میلیمتری با هم دارند پس چیزی قابل پیش‌بینی نیست. کار همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما هم دوست نداریم صدر جدول را از دست بدهیم و هدف‌مان این است که در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و قطعاً هر تیمی کمترین اشتباه را داشته باشد قهرمان خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد عملکرد خودش در نیم‌فصل اول گفت: من در ابتدای لیگ شرایط خوبی داشتم، ولی تعطیلی مسابقات باعث شد تا مصدوم شوم. متأسفانه آن تعطیلی به ضررم تمام شد و مصدومیت باعث شد تا چند بازی را از دست بدهم، ولی در بازی‌هایی که به میدان رفتم، تلاش کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشم.

ایران‌پوریان در واکنش به برخی انتقادها از سبک بازی سپاهانی‌ها و اینکه برخی معتقدند این تیم فقط از ارسال توپ‌های هوایی برای کی‌روش استنلی استفاده می‌کند، تصریح کرد: انتقاد از سبک بازی سپاهان درست نیست و این بحثی که مطرح شده غیرمنصفانه است. ما سعی می‌کنیم از همه روش‌ها برای گل زدن استفاده کنیم و بی‌جهت صدرنشین لیگ برتر نیستیم.