به گزارش پارس نیوز، محمد انصاری مدافع شماره 15 تیم پرسپولیس تهران که در پست دفاع میانی این تیم بازی می کرد در دیدار با کاشیما انتلرز مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و سپس مشخص شد که مدافع خوش اخلاق سرخ ها دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به همین دلیل نمی‌تواند در ادامه فصل سرخ ها را همراهی کند.

 

حدود دو هفته پیش بود که این بازیکن خوش اخلاق در بیمارستان خیریه نورافشار زیر نظر دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت که دکتر سهراب کیهانی جراح معالج انصاری در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفت: خوشبختانه عمل رضایت‌آمیز بود و همه چیز درباره محمد انصاری به خوبی پیش رفت.

 

 

اتفاق جدید برای حاجی پرسپولیس

محمد انصاری که این روزها بعد از اینکه زانویش را زیر تیغ جراحان قرار داد با عصا حرکت می کند از هفته آینده می‌تواند آن را کنار بگذارد و بدون عصا راه برود.

 

طبق برنامه پزشکان معالج، انصاری از اسفند ماه قادر است نرم دویدن را آغاز کند اما با این وجود این فصل به صورت کامل برای این بازیکن به اتمام رسیده است.

 

لازم به ذکر است، درصورتی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر برانکو نیاز به خارج شدن بازیکن دیگری به جز بازیکنانی که برانکو از لیست خارج کرده احتیاج پیدا کند، نام محمد انصاری از لیست خارج خواهد شد.