به گزارش پارس نیوز، 

این روزها تیم ملی ایران آخرین اردوی خود قبل از شروع جام ملت‌های آسیا را در قطر برپا کرده و با حضور در کمپ مجهز اسپایر آخرین مراحل آماده سازی و تمرینات تاکتیکی را برای حضور موفق در مسابقات پیش رو تحت نظر کارلوس کی‌روش و کادرفنی‌اش انجام می‌دهد.

اما تیم ملی ایران، کمپ اسپایر را به عنوان میزبان آخرین اردوی خود در راه قهرمانی آسیا انتخاب کرده است. مجموعه‌ای که در نوع خود یکی از بهترین‌های جهان محسوب می‌شود و در تعطیلات زمستانی اروپا میزبان تیم‌های بزرگی از جمله پاری سنت ژرمن، بایرن مونیخ و بارسلونا است. کمپی که از زمین‌ چمن‌های عالی، سالن بدنسازی و سایر امکاناتی که یک تیم حرفه‌ای لازم دارد بهره می‌برد و کلینیک پزشکی آن زبانزد خاص و عام است.

این در حالی است که کمبود یک کمپ این چنینی در ایران بسیار احساس می‌شود. کمپ تیم‌های ملی درست چند ماه قبل به زمین چمن ایده‌آل مجهز شد اما باقی امکانات آن در سطح تیم‌های ملی نیست. بی شک اگر مجموعه‌ای به مانند اسپایر در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داشت، تیم‌های مختلف ملی با بهره گیری از آن می‌توانستند نقاط ضعف خود را به درستی برطرف و از این راه به افتخارات بیشتری در زمینه‌های بین المللی دست پیدا کنند.

عکس: نعیم احمدی

کمپی که ایران حسرتش را می خورد (عکس)

کمپی که ایران حسرتش را می خورد (عکس)

انتهای پیام/