به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مجید نائینی، سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس در این رابطه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: چندی پیش پیشنهاد حضور وحید مظاهری در کادر فنی تیم فوتبال امید پرسپولیس را با حمید استیلی مسوول آکادمی فوتبال باشگاه در میان گذاشتم که با موافقت و استقبال ایشان و آقای رویانیان همراه بود.

وی افزود: وحید مظاهری کلیه مدارج مربیگری را طی کرده و از توانایی و سوابق خوبی برخوردار است و قطعا تجربیات او می تواند به تیم کمک کند. یعقوب فاطمی مقدم به عنوان سرپرست، وحید مظاهری و پایان رأفت به عنوان مربی و بهروز سلطانی هم به عنوان مربی دروازه بان ها در تیم امید ما را همراهی خواهند کرد.

سرمربی امید پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه امسال با پیگیری های مستمر و همراهی مسوولان باشگاه توانستیم بازیکنان بسیار خوبی جذب کنیم که بسیاری از آنها از سابقه حضور در تیم های ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان برخوردار هستند. ما امیدواریم که بتوانیم امسال بازیکنانی را به تیم بزرگسالان معرفی کنیم. در حال حاضر نیز یک بازیکن تیم امید پرسپولیس در تمرینات تیم بزرگسالان حضور دارد و امیدواریم علی دایی که اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد نظر مساعدش در خصوص بازیکنان امید پرسپولیس جلب شود.

وحید مظاهری که در چند سال اخیر از بیماری کلیوی رنج می برد سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه داشته و محمد رویانیان چندی پیش با حضور در بیمارستان پارس از وی عیادت کرد. مظاهری که هزینه های زیادی برای درمان ناراحتی کلیوی خود پرداخت کرده، هفته آینده در صورت تائید پزشکان مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.