به گزارش پارس نیوز،  به نقل از باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی مطلق با قدردانی از تلاش‌های شهردار و عوامل شهرداری تبریز در راستای تسهیل حضور هواداران در ورزشگاه اظهار کرد: این حرکت بسیار خوبی بود و ایجاد راه دسترسی باعث شد تا حضور هواداران در ورزشگاه تا حدی تسهیل شود. امیدوارم با همکاری شهرداری تبریز بقیه موانع و مشکلات را مرتفع کنیم تا هواداران در این جاده به سهولت تردد نموده و برای تشویق تیم محبوبشان خود را به ورزشگاه برسانند.

وی همچنین درباره احداث ورزشگاه اختصاصی برای تیم تراکتورسازی تصریح کرد: یکی از اهداف ما از دیدار با شهردار تبریز بررسی مکان مناسب جهت احداث استادیوم اختصاصی بود که در این خصوص بحث و تبادل‌نظر شد. مقرر شد آقای شهردار در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و زمین‌هایی که پیشنهاد می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در خاتمه تأکید کرد: معتقدم باید برای احداث ورزشگاه اختصاصی‌مان مکانی انتخاب کنیم که دسترسی بسیار خوبی برای هواداران داشته باشد و مردم به‌ راحتی بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کرده و بعد از پایان بازی نیز از ورزشگاه خارج شوند و به خانه‌های خود بازگردند. جوانب این امر بررسی شده و ان‌شاءالله طی دو ماه آینده با اعلام نتایج آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.