به گزارش پارس نیوز، شایعه های زیادی درباره جدا شدن سرمربی پرسپولیس در پایان فصل از این تیم به گوش می رسد و برانکو هم هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده است.

 

کریم باقری در تمرینات پرسپولیس کنار برانکو و بازیکنان است و گاهی که پا به توپ می‌شود، هنوز هم بعد از گذشتن 10 سال از خداحافظی‌اش می‌تواند تحسین برانکو را برانگیزد و هنوز همین تحسین‌ها جایگاه او را بین بازیکنان به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های پرسپولیس محفوظ نگه می‌دارد.

 

 

سرخپوشان پایتخت یک نیم فصل سخت را با موفقیت سپری کرد و این تصور را بین اهالی فوتبال به وجود آورد که محرومیت خیلی هم بغرنج نیست، نباید نقش کسانی مثل کریم باقری را نادیده بگیریم. کسی که شاید تصویر شادمانی‌اش جنجالی نشد، شاید خبر ویژه‌ای از او در رسانه‌ها منتشر نشد اما وظایفش را همان‌طور که بود، تمام و کمال انجام داد. بدون اینکه در کارهایی که به او مربوط نیست سرک بکشد و بخواهد برای خود شوآف به راه بیندازد.

 

در چنین قابی و از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پس از جدایی مرد کروات، به احتمال فراوان کریم باقری، اسطوره محبوب این تیم به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد. از دلایل مهم این تصمیم می توان به 1 - احترام و حرف‌شنوی بالای بازیکنان از باقری و 2 - حضور او در سالیان اخیر در کادر فنی سرخ‌پوشان دانست.