به گزارش پارس ، به نقل ازایران ورزشی، ایمان موسوی از سوی امیر قلعه نویی در لیست مازاد قرار گرفت. مهاجم استقلال که در یک نیم فصل برای استقلال بازی کرد اما آنچنان ستاره ای نبود با تایید قرار گرفتنش در لیست مازاد باشگاه استقلال گفت: « به من زنگ زدند و گفتند در لیست مازاد استقلال هستی. همیشه می گفتم دوست دارم در استقلال بمانم اما تصمیم بر این شده که در استقلال نباشم و من هم قبول کردم ولی نمی دانم دلیل قرار گرفتنم در لیست مازاد استقلال چیست. »

موسوی از عملکردش در استقلال دفاع کرد: « از بازی هایم در استقلال راضی بودم، بازی های خوبی را انجام دادم و از شرایطی که داشتم خوشحال بودم. با این حال اینگونه جدا شدن از استقلال برایم عجیب بود و انتظار نداشتم که در لیست مازاد قرار بگیرم اما این را باید بگویم که با حضور در استقلال، تجربیاتی به دست آوردم که تا سال ها به دردم می خورد. »

آینده ایمان موسوی چه خواهد شد؟ موسوی با ناراحتی ادامه داد: « به احترام استقلال با هیچ تیمی مذاکره نکردم تصورم این بود می مانم با این حال تا زمانی که رضایتنامه ام را نگیرم، صحبت نمی کنم. هر وقت رضایتنامه ام را گرفتم، روی پیشنهادهایم فکر می کنم اما اینطوری که من را در لیست مازاد قرار دادند درست نبود. »

موسوی در پایان با تشکر از هواداران استقلال گفت: « من نمی خواستم استقلال را به پول و تیم های دیگر بفروشم اما مربیان من را نخواستند. از هواداران متشکرم که در کوچه و خیابان به من احترام می گذاشتند و ابراز لطف می کردند به آنها قول می دهم که هیچ گاه به پرسپولیس نمی روم. »