به گزارش پارس نیوز، امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس با وجود پیشنهاد از چند تیم لیگ برتری به درخواست فرهاد کاظمی نه نگفت و پیراهن سرخپوشان پاکدشت را در فصل 98 ـ 97 برتن کرد.

او در نیم فصل اول در بین بهترین پاسورها قرار دارد و با 8 پاس گل در بالاترین رتبه قرار دارد. البته او یک گل و یک پنالتی هم برای تیمش داشته که او را در بین بهترین های لیگ یک قرار داده است. فشنگچی صحبت هایش را اینطور آغاز کرد و به ورزش سه گفت: از اینکه صدرنشین لیگ دسته اول هستیم خوشحالم و به نظرم امسال سرخپوشان پاکدشت به همراه سرخپوشان تهران در لیگ برتر صدرنشینان لیگ یک و برتر خواهند بود. البته این را باتوجه به غیرقابل تصور بودن دیگران بابت ماندن یا نتیجه مناسب گرفتن تیم سرخپوشان پاکدشت می گویم چون کسی به هیچ وجه فکر نمی کرد ما بتوانیم در صدر قرار بگیریم اما تا پایان فصل اتفاقات بسیاری رقم خواهد خورد و نمی توان چیزی را به طور صددرصد پیش بینی کرد. آن چیزی که من از تیم مان می بینم انگیزه قهرمانی و صعود به لیگ برتر است که در همه تیم وجود دارد.


از فشنگچی در مورد پوشیدن پیراهن تیم سرخپوشان پاکدشت سوال می کنیم که او در پاسخ می گوید: شاید روزهای اول چون تجربه این لیگ را نداشتم و این تیم هم از لیگ دو به لیگ آزادگان آمده بود نگرانی هایی نه فقط در من که در کل تیم وجود داشت اما رفته رفته با هماهنگی بهتر و بازی های بیشتر توانستیم نتیجه ای که دلمان می خواهد را به دست بیاوریم و گفته های کسانی که معتقد بودند این تیم توان و زور حفظ در لیگ را ندارد را باطل کنیم.


کاپیتان سرخپوشان در ادامه افزود: نکته ای که باید ابتدای صحبت هایم به آن اشاره می کردم حضور آقافرهاد در کنار تیم است که به همه تیم انرژی و قدرت می دهد. او همیشه به بچه ها انگیزه قهرمانی می دهد و می گوید هرچه در ساق هایتان دارید بگذارید چون من به شما اعتماد دارم و می دانم که در توان شما رقم خوردن بهترین نتیجه ها وجود دارد.


از فشنگچی در رابطه با تیم سابق و محبوبش سوال می کنیم که او می گوید: پرسپولیس در این یکی، دو سال با قهرمانی های پیاپی دل میلیون ها هوادار را شاد کرده و اگر از این تیم با وجود مشکلاتی که در این فصل با آن روبه رو است حمایت شود مطمئن باشید که باز هم آنها قهرمان خواهند شد؛ پرسپولیس با وجود 11، 12 بازیکن جوان آن هم در روزهایی سخت خیلی خوب توانسته به همراه برانکو نتیجه بگیرد و من در این تیم سومین قهرمانی را نیز می بینم. ضمن آنکه این توان را در تیم خودمان بابت قهرمانی و صعود به لیگ یک می بینم.


بازیکن سرخپوشان در پایان با وجود ثبت عملکردی خوب اضافه می کند: من هم مثل سایر بازیکنان علاوه بر وظایفی که سرمربی به هر بازیکن می دهد وظیفه ای دارم البته بازوبند کاپیتانی هم وظیفه ام را بیشتر می کند به نحوی که در زمین تنها با این فکر که باید با بهترین نتیجه از زمین مسابقه خارج شویم کار را پیش می برم.