به گزارش پارس نیوز، 
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 فردا (جمعه) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.

در دیدارهای این هفته تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در سالن پورشریفی تبریز به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در حالی خود را برای این دیدار آماده می‌کنند که در هفته گذشته و دیداری پر حاشیه مقابل میزبان خود، سوهان محمد سیمای قم به برتری 5-6 دست یافتند.

در آن سوی میدان شهرداری ساوه در هفته بیستم این مسابقات مهمان خود آذرخش بندرعباس را با نتیجه 5-3 شکست داد تا تعداد پیروزی‌هایش را به عدد 2 برساند.

مس سونگون پیش از دیدار با شهرداری ساوه با کسب 47 امتیاز از 20 دیدار گذشته خود در رده دوم جدول قرار گرفته است. این تیم با 5 امتیاز اختلاف در تعقیب گیتی پسند اصفهان است تا بتواند قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال را تکرار کند.

تقابل قدرتمندترین و ضعیف‌ترین‌های لیگ در فاز حمله و دفاع

مس سونگون با به ثمر رساندن 79 گل در 20 بازی در فاز هجومی دومین تیم قدرتمند فصل جاری مسابقات به شمار می‌رود. پیش از این تیم نیز گیتی پسند با 83 گل زده در بازی‌های گذشته خود بهترین عملکرد را در فاز هجومی داشته است.

شاگردان تقی‌پور در بازی‌های گذشته خود 45 گل نیز دریافت کرده‌اند تا پس از گیتی پسند و ارژن شیراز به همراه سن‌ایچ ساوه سومین تیم قدرتمند در فاز دفاعی باشد. با توجه به جدول رده‌بندی تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون اختلاف امتیازی قابل‌ توجهی با تیم سوم جدول ایجاد کرده‌اند تا در حاشیه‌ای امن به رقابت برای صدرنشینی بپردازند.

در آن سوی میدان شهرداری ساوه با کسب 11 امتیاز از 20 بازی گذشته خود در رده چهاردهم جدول قرار دارد. این تیم در بازی‌های گذشته خود 46 گل زده و 79 گل خورده داشته، این تیم همچنین در این فصل از رقابت‌ها 2 برد 5 تساوی و 13 شکست تجربه کرده است.

شهرداری ساوه با به ثمر رساندن 46 گل در 20 بازی، در فاز هجومی دومین تیم ضعیف لیگ به شمار می‌رود. مقاومت قرچک با 41 گل زده کمترین گل را در 20 هفته گذشته به ثمر رسانده است. شهرداری در فاز دفاعی نیز دومین تیم ضعیف فصل جاری لیگ به شمار می‌رود. اهورای بهبهان با 85 گل خورده در بازی‌های گذشته ضعیف‌ترین تیم لیگ در فاز دفاعی به حساب می‌آید.

جدال شکست‌ناپذیرترین و ناکام‌ترین تیم لیگ در هفته بیست و یکم

مس سونگون نیز در 20 بازی گذشته خود 14 برد، 5 تساوی و تنها یک شکست در کارنامه دارد. شاگردان اسماعیل تقی پور در حالی به استقبال هفته بیست و یکم لیگ برتر می‌روند که کمترین باخت لیگ را در کارنامه دارند. تنها شکست این تیم نیز به هفته ششم مسابقات و دیدار خارج از خانه مقابل مقاومت البرز بازمی‌گردد که مس سونگون پس از قهرمانی و بازگشت از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، در این دیدار با نتیجه 4-2 از میزبان خود شکست خورد.

شهرداری ساوه با کسب تنها دو برد در 20 دیدار گذشته کمترین برد لیگ را در کارنامه دارد. تیم‌های پارسیان شهر قدس و اهورای بهبهان به ترتیب با کسب 4 و 3 برد تعداد پیروزی‌های بیشتری از شهرداری ساوه دارند. سایر تیم‌های لیگ در 20 هفته گذشته حداقل 6 برد کسب کرده‌اند.

شکست‌ناپذیری مس در خانه/ تقی پور به دنبال حفظ رکورد فصل

مس سونگون در حالی به مصاف شهرداری ساوه می‌رود که تاکنون در دیدارهای خانگی خود شکست‌ناپذیر بوده است. این تیم همچنین از زمانی که اسماعیل تقی‌پور هدایت آن را بر عهده گرفته، شکست نخورده تا تقی پور در این دیدار به دنبال تاکتیکی برای حفظ این رکورد باشد. تنها شکست مس سونگون در فصل جاری مسابقات در زمان مربیگری حمید بی‌غم رخ داده است.

به گزارش تسنیم، علی کیایی با 7 گل زده بهترین گلزن شهرداری ساوه و فرهاد فخیم با 18 گل زده بهترین گلزن مس سونگون تا به اینجای کار به حساب می‌آیند.

به گزارش تسنیم، ولی صفارها، کاظم مرادی، یوسف افضلی و پیام سهرابی به عنوان کادر داوری این بازی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/