به گزارش پارس نیوز، همیشه طرفداران فوتبال منتظر اخبار نقل و انتقالاتی تیم های محبوبشان هستند و برای این موضوع لحظه شماری می کنند در همین شرایط مسئولان باشگاه استقلال هم بدون توجه به این حاشیه ها با آرامش خاص در حال پیگیری مذاکرات برای تقویت تیم خود هستند علی الخصوص در پروسه خرید‌ بازیکن های خارجی که با وسواس بیشتری در حال انجام است.

 

 از جمله ستاره های مطرح برای استقلال سرور جپاروف نام دارد که همچنان مسئولان این باشگاه در پی بازگرداندن این بازیکن مطرح به استقلال هستند که همه در انتظار بازگشت دوباره او به جمع شاگردان وینفرد شفر هستند هر چند حاجیلو سرپرست این باشگاه گفته است: حضور دوباره سرور جباروف را شفر تعیین خواهد کرد. ولی آنچه که مسلم است این باشگاه بخصوص سرمربی این تیم سخت به دنبال بازگردان این بازیکن است.

 

 

از سویی سرور جباروف در صورتی دوباره آبی‌ پوش می‌شود که برخلاف اول فصل، این بار به استقلالی‌ ها پیشنهاد مالی سنگین ندهد. احتمالا تا آخر هفته تکلیف استقلال و جپاروف مشخص خواهد شد.

 

 در همین زمینه بعضی از نزدیکان تیم آبی های پایتخت، از سفر محرمانه جپاروف و مدیر برنامه‌هایش به تهران برای مذاکرات مستقیم با نماینده باشگاه خبر می‌دهند. سفر از آن جهت محرمانه است که آبی ها تمایلی به جنجال پیرامون بازگرداندن این بازیکن سرشناس ندارند و قصد دارند بعد از اینکه توافقات نهایی انجام شد و جپاروف بدون واسطه با استقلال برای شش ماه دوم توافق کرد، خبر خرید او را رسانه‌ای کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید این سفر محرمانه به تهران چه زمانی انجام خواهد شد تا یکی از دغدغه‌ها برای تقویت استقلال از بین برود.